www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۰۷ 1398/04/15

دوپینگ قهرمان جدید میان وزن بلاتور؟!

موساسی مدعی شد که لُواتو در مبارزه با او از مواد نیروزا استفاده کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، گگارد موساسی قهرمان سابق دسته میان وزن سازمان Bellator در رویداد اخیر “بلاتور لندن” با امتیاز برابر رافائل لُواتو جونیور شکست خورد و کمربند قهرمانی خود را از دست داد.
کهنه سرباز MMA اخیراً در گفتگویی که با پادکست Vechtersbazen داشت ، حریفش را به استفاده از مواد نیروزا متهم کرد و از مسئولین خواست که برای اثبات این ادعا از لواتو تست های دیگری نیز بگیرند.
“من به کمیته گفتم واضح است که لواتو از مواد نیروزا استفاده کرده و کمیسیونر با دستش روی شانه ام زد و گفت که در روز مبارزه هم از او تست گرفته می شود و سپس از من دور شد و رفت. من به اسکات کوکر (ریاست بلاتور) هم پیام دادم چون من یک عکس از لواتو دیدم که طبیعی به نظر نمی رسید. او هم به من گفت که وقتی برگردم با تو تماس می گیرم اما پس از آن من چیزی در این رابطه نشنیدم.”
گگارد موساسی سپس درباره مبارزه بعدی خود هم صحبت کرد که البته این صحبت های او هم همچنان به قضیه دوپینگ مربوط بود.
“اگر ریمچ با لواتو مبارزه بعدی من نباشد احتمالاً با ماچیدا مبارزه کنم که او هم دیگر فردیست که از مواد نیروزا استفاده می کند. برزیلی ها در استفاده از مواد نیروزا معروف هستند. امریکایی ها هم همینطور اما برزیلی ها در این قضیه بخصوص بیشتر مشهورند. من یک فایتر پاک هستم و انتظار دارم که رقیبانم هم پاک به مبارزه قدم بگذارند.”

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.