www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۲۹ 1396/10/20

دوئل با چاشنی انتقام

بدر هاری و حِصدی جِرجِس برای مبارزه ای انتقامی آماده می شوند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بدر هاری کیک بوکسر جنجالی مراکشی پس از گذشت بیش از یکسال دوری از دنیای رینگ سرانجام در رویداد GLORY 51 روتردام به میادین باز ی گردد.

حریف او در این مسابقات “حِصدی جِرجِس” مصری خواهد بود.شاید نام برای برخی آشنا نباشد اما طرفداران دوآتشه کیک بوکسینگ او را می شناسند و حساسیت مبارزه اش در برابر پسر بد را به خوبی درک می کنند.سال ۲۰۱۰ و در مسابقات IT’S SHOWTIME آمستردام بدر هاری و حصدی جرجس که در آن روزها در اوج آمادگی خود به سر می بردند برای کسب کمربند قهرمانی سنگین وزن به مصاف یکدیگر رفتند. در راند نخست مبارزه ای بسیار حساس و نفس گیری را شاهد بودیم، راندی پر از هیجان و ضربات پیاپی از جانب هر دو فایتر اما در راند دوم در یک صحنه که جرجس تعادلش را از دست داده بود و به کف رینگ افتاده بود بدر هاری با یک ضربه خطا به صورت جرجس ضربه زد و تقریباً همان اشتباهی را که در فینال K-1 WORLD GP 2008 در برابر رمی بونجاسکی انجام داده بود را تکرار کرد و با دیسکالیفه شکست خورد و قهرمانی را به همین آسانی از دست داد.
اکنون حدود هفت سال از آن ماجرا می گذرد و دو فایتر قرار است ۱۲ اسفند ۹۶ (٣ مارس ۲۰۱۸) بار دیگر در برابر یکدیگر قرار بگیرند و مصاف جانانه ای داشته باشند.بدون شک هر دوی آنها از انگیزه بالایی برای اتمام کار نیمه تمام خود برخوردارند خصوصاً بدر که همچون آتش زیر خاکستر سال ها دنبال چنین فرصتی می گشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.