www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۵۳ 1396/05/30

دلمان سوخت؛ MMA فرزند ناخوانده ورزش

بعد از اعلام ممنوعیت هرگونه مسابقه ، اعزام ، تشکیل تیم و … در رابطه با MMA از سوی وزارت ورزش ، گروهی از بیکاران و شرخران و اجیرشدگان دنیای مجازی با هدفی مشخص و با خط گیری به صفحات مجازی رزم آور آمده و هر آنچه که شایسته هیچ رسانه ای نیست را به زبان آوردند.

بدانید این مساله که تمام جزئیات کثیف و ناجوانمردانه اش برای ما (و به طور کل هر رسانه آزاد و حق طلب) روشن است تنها مهر تائیدی بر حقانیت ماست. اما نه برای خودمان بلکه برای خوانندگان و طرفدارانمان که بر گردن ما حقی عظیم دارند بر آن شدیم که توضیحاتی دهیم هرچند که می دانیم آن کس که خودش را به خواب زده بیدار نمی شود.

۱: اهالی و طرفداران رزمی به خصوص آن هایی که مجموعه رزم آور و مدیریت ما را می شناسند به خوبی می دانند که تیم ما مجموعه ای از افرادیست که علی رغم حمایت از اصول درست در ورزش، خواستار ایجاد تشکیلاتی مدون ، منسجم ، کارآمد و صدالبته رسمی در زمینه ام ام ای هستند و برای اثبات این مدعا نیازی به ریزشدن در خطوط فکری ما نیست بلکه نگاهی گذرا به تیتر ها و جلدهای ما هر انسانی که سواد خواندن و چشم دیدن دارد را به حرفمان می رساند.

۲: به طور کل معتقدیم MMA هنوز در ایران وجود خارجی نداشته و ندارد. پر واضح است یکی دو مبارزه سوپرآماتور آن هم بر روی تاتامی یا تشک کشتی تنها کاریکاتوری تلخ از پدیده ای به نام ام ام ای هست که در سرتاسر دنیا در حال اوج گیری و درآمد زایی است اما این رشته مظلوم در ایران نه پدر دارد و نه مادر. از همین رو ممنوعیت ام ام ای به طور کل اصطلاحی اشتباه است چونکه اصلا ام ام ایی وجود ندارد که الآن ممنوع شود.

۳: آن روزهایی که گلوی خودمان را پاره میکردیم که هنرهای رزمی ترکیبی باید از کانال و شیوه درستش ایجاد و تشکیل شود الآنی را میدیدیم که متاسفانه دیگر به آینده امیدی نیست. اگر درست و نادرست ام ام ای را بررسی میکردیم تنها در فکر ما تشکیل یک مجموعه قدرتمند بود. مجموعه ای که پاسخگوی جوانان و علاقه مندان به این ورزش جذاب باشد. اما هیچکس گوش نکرد تا نتیجه اش شد سودجویی های ناجوانمردانه امثال ….. نتیجه اش شد پاک کردن صورت مساله از سوی وزارت ورزش ( که تصمیمی تلخ و نامسئولانه بود) نتیجه اش شد فحش هایی که امروز میخوریم. نتیجه اش شد حسرت و حسرت.

 

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید