www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۰۳ 1393/10/10

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی؛ 10 تکواندوکار برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی کشورمان از روز شنبه (13 دی ماه جاری)، با حضور نفرات برتر و همچنین تکواندوکاران دارای رنکینگ جهانی، در خانه تکواندو آغاز خواهد شد. مرحله نخست از رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و پیکارهای کسب سهمیه المپیک برزیل، با شناخت نفرات برتر […]

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی کشورمان از روز شنبه (13 دی ماه جاری)، با حضور نفرات برتر و همچنین تکواندوکاران دارای رنکینگ جهانی، در خانه تکواندو آغاز خواهد شد.

مرحله نخست از رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و پیکارهای کسب سهمیه المپیک برزیل، با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، تکواندوی ایران سال آینده دو رویداد مهم را در پیش دارد؛ یکی مسابقات قهرمانی جهان که در روسیه برگزار می شود و دیگری رقابت های کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل. به همین جهت، دور نخست از مسابقات انتخابی تیم ملی امروز (4شنبه)، در خانه تکواندوی تهران برگزار شد که در پایان، 10 تکواندوکار برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در خاتمه این پیکارها و در وزن اول محمد کاظمی و آرمین هادی پور، در وزن دوم میثم باقری، در وزن سوم سینا بهرامی و سروش احمدی، در وزن چهارم مهرداد نورمحمدی، در وزن پنجم محمد رفیعی، در وزن ششم میلاد بیگی، در وزن هفتم امید حمیدی و در وزن هشتم مرتضی شیری با شکست حریفان خود به اردوی تیم ملی راه یافتند.

گفتنی است دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی کشورمان از روز شنبه (13 دی ماه جاری)، با حضور نفرات برتر مسابقات امروز و همچنین تکواندوکاران دارای رنکینگ جهانی، در خانه تکواندو آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.