www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۴ 1394/08/16

در مسابقات کوراش جهانی رخ داد؛ اقدام عجیب برادر یک کوراش کار/ حریف ازبکستانی کتک خورد و برد!

برادر یکی از کوراش کاران در اقدامی عجیب و غیرحرفه ای باعث شد حریف برادرش که بازنده مبارزه بود برنده شود! به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در دومین روز از مسابقات جهانی کوراش که روز جمعه در خرم آباد برگزار شد قنبر علی قنبر، ابراهیم قجر و هادی قدیمی توانستند راهی فینال مسابقات شوند. […]

برادر یکی از کوراش کاران در اقدامی عجیب و غیرحرفه ای باعث شد حریف برادرش که بازنده مبارزه بود برنده شود!

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در دومین روز از مسابقات جهانی کوراش که روز جمعه در خرم آباد برگزار شد قنبر علی قنبر، ابراهیم قجر و هادی قدیمی توانستند راهی فینال مسابقات شوند. در اینن مسابقات ابتدا قنبر علی قنبر در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم با شکست حریف ازبکستانی خود سپس قدیمی در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم با شکست حریف رومانی خود به فینال راه یافتند.

همچنین ابراهیم قجر که در وزن اپن در این مسابقات حضور یافته با غلبه بر حریف ازبکستانی خود به فینال راه یافت.

همچنین قاسم نوری زاده کوراش کار لرستانی که مسابقه را از حریف ازبکستانی خود بره بود با انجام یک حرکت غیرحرفه ای برادرش و بنا بر رای داوران بازنده بازی شناخته شد و از راه یافتن به فینال باز ماند. در پایان این مبارزه برادر کوراش کار لرستانی وارد محل مبارزه شد و در اقدامی عجیب و دور از اخلاق انسانی حریف ازبکستانی را کتک زد.

همین امر باعث شد داوران رای به برنده شدن حریف ازبکستانی بدهند و کوراش کار لرستانی از رسیدن به فینال این مسابقات بازبماند.

احسان بهرامیان کوراش کار وزن منفی ۶۰ کیلوگرم لرستانی نیز موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.