www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۶ 1394/09/15

در فدراسیون کاراته همیشه پای اعزام ها در میان است!

ظاهرا در فدراسیون کاراته همه چیز قرار است حول محور “اعزام های برون مرزی” بچرخد و سرپرست دبیری فدراسیون که به قول سید حسن طباطبایی برخلاف گذشته “تایم” بیشتری را برای حضور فیزیکی اش در محل فدراسیون سپری می کند، به موضوع اعزام توجه و علاقه ویژه ای نشان می دهد! به گزارش پایگاه خبری […]

ظاهرا در فدراسیون کاراته همه چیز قرار است حول محور “اعزام های برون مرزی” بچرخد و سرپرست دبیری فدراسیون که به قول سید حسن طباطبایی برخلاف گذشته “تایم” بیشتری را برای حضور فیزیکی اش در محل فدراسیون سپری می کند، به موضوع اعزام توجه و علاقه ویژه ای نشان می دهد!

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، بعد از گردهمایی داوران آسیایی و جهانی با موضوع ” اعزام داوران به مسابقات برون مرزی” محمدعلی مردانی در گام بعدی نشست بررسي اعزام هاي سبكي را هم برپا کرد تا از این پس در اعزام برون مرزی فدراسیون کاراته دیگر مشکلات همچون اعزام به لیگ جهانی اتریش و ژاپن پیش نیاید!

روابط عمومی فدراسیون کاراته در خبر خود به حضور محمدعلي مرداني، سرپرست دبيري فدراسيون، عشرت شاهمحمدي، نايب رئيس بانوان، احمد شقاقي نايب رئيس آقايان، محمد بهبودي رئيس سبك وادوريو، شهروز صدر مسئول روابط بين الملل و لادن بحري روابط عمومي فدراسيون در این جلسه اشاره کرد و تاکید کرد جلسه بعدي اين نشست روز دوشنبه 23 آذرماه تشكيل خواهد شد. اینکه چرا در این جلسه فقط از یک رییس سبک دعوت بعمل آمده و از روسای سایر سبکها که اتفاقا در بحث اعزام ها بعضا از فدراسیون هم فعال تر و پرکارتر هستند، دعوتی بعمل نیامده از آن سوالاتی که حداقل ما پاسخی برای آن پیدا نکردیم؟!

اگر در جلسات بعدی مسئولان فدراسیون اعزام های استانی مورد بررسی قرار گرفت، چندان تعجب نکنید، به هر حال در شرایطی که لیگ کاراته به کما رفته، ساماندهی اعزام های داوران و اعزام های سبکی موضوعاتی است که پرداختن به آن از نان شب هم واجب تر است!!

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.