www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۴۹ 1394/05/29

در بازدید از اردوی تیم ملی بوکس؛ گودرزی: مدال‎آوری راه جلب توجه مردم و سرمایه‎گذارن به بوکس است

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر توجه به ارتقای جایگاه بوکس ایران گفت: با معرفی بوکس از طریق ستاره‎ها مثل احسان روزبهانی می‎توان زمینه توجه مردم به خصوص جوانان را به آن جلب کرد . به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی عصر چهارشنبه بازدیدی […]

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر توجه به ارتقای جایگاه بوکس ایران گفت: با معرفی بوکس از طریق ستاره‎ها مثل احسان روزبهانی می‎توان زمینه توجه مردم به خصوص جوانان را به آن جلب کرد .

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی عصر چهارشنبه بازدیدی از اردوی تیم ملی بوکس داشت. وی در این بازدید اظهار داشت: ما وظیفه خود دانستم که در بین شما حضور پیداکنیم  و شرایط تمرینی شما را از نزدیک ببینیم.

وی در ادامه با اشاره به این  موضوع که مدیران ورزشی  پشت میز نشین شده‎اند، تاکید کرد: جای من به عنوان مسئول درهمین اردوهای تمرینی و در کنار شما ورزشکاران است و اساساً  حضور در سالن‌های ورزشی و دیدن تمرینات شما برای من بسیار  لذت‌بخش است.

 وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به این نکته که با زحمات و مشکلات ورزشکاران و تمرینات سخت آنها بیگانه نیست، گفت: توجه بیشتر به رشته‎های ورزشی که ورزشکارانش در حین تمرین با آسیب‎های جسمانی مواجه می‌شوند، ضروری است.

او در ادامه سخنانش ارتقاء جایگاه بوکس ایران با توجه به پیشینه این رشته در کشورمان را مورد توجه قرار داد و افزود : با معرفی بوکس از طریق ستاره‎ها مثل احسان روزبهانی می‏توان زمینه توجه مردم به خصوص جوانان را به آن جلب کرد.

 محمود گودرزی همچنین با ابراز رضایت از تلاش‎های ورزشکاران بوکس  افزود: جای امیدواری است و من بسیارخوشحالم که هم اکنون بوکس در حال رونق گرفتن و در حال توسعه است . اما این روند باید سرعت بیشتری بگیرد و این مهم  با تلاش‌های شما محقق خواهد شد.

وی نقش رسانه ها را درمعرفی، رشد و توسعه  ورزش هایی مانند بوکس بسیار مهم دانست و گفت: رسانه‌ها باید این افتخار آفرینان ورزشی که با هزینه‌ای بسیار کم،  قدرت روی سکو ایستادن دارند را مورد حمایت قرار دهند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین ادامه داد: ما هم وظیفه حمایتی از ورزشکاران داریم؛ البته نه  از آن جهت که مدال  بدست می‌آورند بلکه به جهت مشقاتی که متحمل می‌شوند  و آسیب‌هایی که می‌بینند.

او ادامه داد: ما هم تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتری برای ورزشکاران مان مهیا کنیم؛ امیدوارم مساله حقوقتان حل شود و ما هم تا حدودی هزینه را متقبل می شویم .

دکتر گودرزی در ادامه  بهره مندی از منابع مالی بخش خصوصی را مورد توجه قرار داد و گفت: بوکس ظرفیت خوبی برای جذب اسپانسر دارد و شما تنها با مدال آوری میتوانید توجه مردم و سرمایه گذاران را جلب کنید، بوکس این پتانسیل را دارد و فدراسیون در جهت توسعه تعمیم و گسترش این رشته باید تلاش کند .

او افزود : امیدوارم همه شما روزی قهرمانان بنامی شوید و با کسب مدال و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم افتخار کسب کنید.

image35749

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید