www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۲ 1397/11/29

درخشان: حضور نماینده جهانی در انتخابات جودو، امری طبیعی است

رئیس سابق فدراسیون جودو با بیان اینکه حضور نماینده جهانی در انتخابابات فدراسیون ها امری طبیعی است، گفت: سیستم ورزش ایران دموکراتیک و روشن است و برخی نباید از حضور نماینده جهانی، هراسی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور،«محمد درخشان» در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا در خصوص انتشار اخباری مبنی بر حضور نماینده فدراسیون جهانی جودو در تهران برای نظارت بر مجمع انتخاباتی فدراسیون ایران، اظهار داشت: اینکه می گویند فدراسیون ایران درخواست حضور ناظر را داشته است، صحیح نیست.
وی افزود: حتی این مساله را از سرپرست فدراسیون جودوی کشورمان هم پیگیری کردم که ایشان ابراز بی اطلاعی کرد.
درخشان با بیان اینکه فدراسیون جهانی برای رویداد های مهم بین المللی و مجامع برخی فدراسیون ها نماینده اعزام می کند، گفت: حدود سه ماه قبل ناظر فدراسیون جهانی در انتخابات عراق بودم. به زودی نیز انتخابات یکی دیگر از کشورها را نظرات خواهم کرد که فعلا نام آن کشور را اعلام نمی کنم.
مشاور سرپرست فدراسیون جودو، گفت: جامعه جودو از حضور ناظر و نماینده جهانی هراسی نداشته باشد، چراکه ورزش ایران سیستم واضح و روشنی دارد.
وی افزود: حتی تاکنون نام ناظر جهانی هم به فدراسیون ایران اعلام نشده است و اگر بشود هم مشکلی نیست و امری طبیعی خواهد بود.
درخشان ادامه داد: در زمانی که بحث بازنشسته ها به وجود آمد نیز به احترام قانون تصویب شده، بدون مشکلی استعفاء دادم. با این حال برخی مدام مطرح می کردند که از فدراسیون ایران برای ایجاد مشکل با فدراسیون جهانی مکاتبه می شود.
رئیس سابق فدراسیون جودوی ایران، ادامه داد: شعار برخی دوستان زنگ زده شده است. اینکه برای حضور در مجمع و رای جمع کردن، ستاد انتخاباتی درست شود و درپی تخریب دیگران باشیم، اقدام خوبی نیست.
درخشان گفت: اینکه با دروغ به فکر اتهام زدن به دیگران باشیم، دیگر نخ نما شده است و در ورزش این مسائل جایی ندارد.
این مدیر ورزشی در خصوص اینکه گفته می شود وی ناظر احتمالی فدراسیون جهانی در انتخابات ایران خواهد بود، پاسخ داد: واقعا دوستانی که این بحث را مطرح می کنند بهتر است کمی اندیشه کنند. قطعا چنین مساله ای امکان ندارد و مطرح شدنش، خنده دار است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید