www.khabarrazmavar.ir

تکواندو قهرمانی جهان- کره جنوبی؛

شناسه خبر : ۱۶:۲۸ 1396/04/09

دختران ایرانی با مدال نقره علیزاده یازدهم شدند

تیم شش نفره تکواندو دختران کشورمان در پایان رقابتهای قهرمانی جهان به عنوان به یازدهم این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بیست و سومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان بعد از هفت روز رقابت ورزشکارانی از ۱۸۳ کشور دنیا، بعد از ظهر امروز به پایان رسید. تیم دختران کشورمان که با شش تکواندو در این رقابتها شرکت کرده بود تنها موفق به کسب یک مدال نقره شد و با ۲۵ امتیاز در مکان یازدهم ایستاد.

کره جنوبی با دو طلا، یک نقره، سه برنز و ۶۳ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. ترکیه با دو طلا، یک نقره و ۵۳ امتیاز نایب قهرمان شد و صربستان با دو طلا و ۳۸ امتیاز در مکان سوم ایستاد. امریکا با دو نقره و ۳۳ امتیاز، انگلستان با یک طلا، یک برنز و ۳۲ امتیاز، روسیه با یک نقره، یک برنز و ۳۲ امتیاز، چین با سه برنز و ۳۱ امتیاز، ساحل عاج با یک طلا و ۲۶ امتیاز، مکزیک و کرواسی هر کدام با یک برنز و ۲۶ امیتاز بالاتر از تیم کشورمان قرار گرفتند.

برای تیم ملی بانوان ایران با ترکیب، کیمیا علیزاده، طیبه پارسا، زهرا پوراسماعیل، اکرم خدابنده، ناهید کیانی و ملکیا میرحسینی در این دوره از رقابتها حضور داشت که تنها توسط کیمیا علیزاده موفق به کسب یک نشان نقره شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.