www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۰۶ 1396/09/20

داورزنی خیال کاندیداهای فدراسیون بوکس را راحت کرد!

معاون وزیر ورزش و جوانان، امروز اعلام کرد که انتخابات فدراسیون بوکس با رعایت کامل عدالت برگزار می شود، کاندیداها خیالشان راحت باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مجمع انتخاباتی بوکس طبق اعلام معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پنجم دی ماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزارمی شود و بعد از ۲۸ سال قرار است صندلی ریاست، فردی غیر از احمد ناطق نوری را به خود ببنید.

روح الله حسینی، افشین داوری، حسین ثوری، حسین فشی، دلاور صیامی، بهزاد کتیرایی، بدرالملوک کهرنگی، حمید توحیدی، علی کریمی فیروزجایی و فرهاد نیکوخصال کاندیداهایی هستند که برای حضور در انتخابات و به دست گرفتن مدیریت این فدراسیون پر حاشیه پا پیش گذاشته اند، با این وجود از میان آنها تنها سه گزینه هستند که بیشترین شانس را برای تصدی ریاست فدراسیون دارند هر چند هنوز خبری از کنار کشیدن هیچ کدام از نامزدها به نفع کاندیدای دیگر نیست.

در آستانه انتخابات خبرهایی از نابرابری شرایط انتخابات فدراسیون بوکس شنیده می شود و برخی رسانه ها هم هر روز به آن دامن می زنند هر چند پشت پرده تمامی این حواشی حمایت برخی از اعضای خانواده بوکس از کاندیدای مورد نظرشان است، که به نظر می رسد تمام تلاششان را به کار بسته اند تا با روی کار آمدن آن فرد به منافع خود دست یابند.

عده ای حضور افشین داوری به عنوان سرپرست در فدراسیون را دلیلی بر نابرابر بودن شرایط انتخابات می دانند هر چند با نگاهی به فدراسیون های رشته ورزشی دیگر که در آستانه انتخابات هستند و یا به تازگی انتخابات برگزار کرده اند می توان به راحتی دریافت که حضور نام سرپرست فدراسیون در بین کاندیداها چندان هم عجیب و غریب نیست و بیشتر اوقات تا بوده همین بوده است!

البته افشین داوری که هم اکنون به عنوان سرپرست در فدراسیون حضور دارند در ابتدای حضورش در فدراسیون بوکس شمشیر را با روح الله حسینی دیگر کاندیدای انتخابات از رو بست!

وی حسینی، نایب رئیس فدراسیون بوکس را از فدراسیون و ریاست کمیته فنی کنار گذاشت تا یکی از رقبای اصلی خود در انتخابات را از کنار خود دور کند.

محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان امروز بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی در جمع خبرنگاران و در واکنش به سوال شرایط نابرابر کاندیداها در انتخابات فدراسیون بوکس گفت: خیال بوکسی ها راحت باشد، در مجمع انتخاباتی فدراسیوان عدالت به صورت کامل برقرار می شود.

وی همچنین درباره برگزاری هفت مجمع انتخاباتی هیئت های استانی بوکس توسط سرپرست این فدراسیون بیان کرد: طبق قانون اعضای رأی دهنده در مجامع هیئت های استانی از جمع بهترین ورزشکاران، مربیان و داوران انتخاب می شوند و حق هر استان است که رئیسشان مشخص شود و در مجمع انتخاباتی فدراسیون حضور داشته باشند، باید تکلیف هیئت هایی که سرپرست دارند، مشخص شود که این هماهنگی ها با ادارات کل استان ها است، وظیفه ما ست که پیگیر این موضوع باشیم، برگزاری مجمع به معنای دخالت در آن نیست.

با توجه به صحبت های امروز داورزنی باید در انتظار برگزاری یک انتخابات عادلانه برای فدراسیون بوکس در روز پنجم دی ماه باشیم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.