www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۵۶ 1396/12/08

دانشگاه آزاد قهرمان سوپر لیگ کاراته شد

مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با پیروزی در مهم‌ترین بازی هفته یکبار دیگر عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، دیدار حساس و مهم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور بین دوتیم بیمه تعاون ودانشگاه آزاد که حکم فینال این رقابتها را داشت در پایان یک دیدار جذاب و دیدنی به سود قهرمان فصل قبل پایان یافت تا قهرمانی دست به دست نشود.

این دیدار با پیروزی  بیمه تعاون در کاتای انفرادی آغاز شد. «صاف اوغلو» نایب قهرمان ترکیه ای اروپا مقابل امیربهادر تدین از دانشگاه آزاد ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. در کاتای تیمی دانشگاه آزاد. ۳ بر ۲ پیروز شد. در کومیته انفرادی  ودر وزن ۵۵- کیلوگرم مجید حسن نیا ملی پوش دانشگاه  ۵ بر ۶ مقابل دهقان زاده بازنده تاتامی را ترک کرد و در وزن آزاد صالح اباذری از بیمه تعاون ۵ بر صفر سجاد گنج زاده دیگر ملی پوش دانشگاه را شکست داد.

عبدالله ولدی و هامون درفشی پور از دانشگاه به ترتیب برابر مهدی رحیم نژاد  و محمد شهریاری به پیروزی دست پیدا کردند تا سند قهرمانی دانشگاه را امضا کنند. در ادامه بهمن عسگری و علی اصغرآسیابری دو مدعی وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی به تساوی رضایت دادند، سامان حیدری از دانشگاه آزد ۲ بر یک نتیجه را به مهدی قراری زاده واگذار کرد و ذبیح الله پورشیب هم ۳ بر صفر برابر علی فداکار از بیمه تعاون به برتری دست یافت تا نتیجه نهایی ۱۹ بر ۱۰ به سود دانشگاه آزاد روی تابلو ثبت شود.

دانشگاه آزاد با این پیروزی ۵۴ امتیازی شد و برای سومین دوره متوالی عنوان قهرمانی را کسب کرد. این تیم در کل تاریخ ادوار این رقابتها به پنجمین عنوان خود دست یافت و رکودار شد. پیش از فولاد با چهار قهرمانی رکورددار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها بود.

بیمه تعاون با ۴۸ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۴۲ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

برترین های سوپر لیگ کاراته

در کومیته و در وزن ۵۵- کیلوگرم بهنام نجفی و در وزن ۶۰- کیلوگرم محمد شایگان هر دو از پاس قوامین، در وزن ۶۷- کیلوگرم هامون درفشی پور از دانشگاه آزاد اسلامی، در وزن ۷۵- کیلوگرم کیوان بابان از تیم گوجوریو سی واکای تهران، در وزن ۸۴- کیلوگرم مهدی قراری زاده از بیمه تعاون و در وزن آزاد صالح اباذری از بیمه تعاون با کسب بیشترین پیروزی مقابل رقبای خود عنوان بهترین های این دوره از به خود اختصاص دادند.

ضمن اینکه احمد صافی از دانشگاه آزاد اسلامی و قاسم شهرجردی از مناطق تفت خیز جنوب به ترتیب به عنوان بهترین مربی کومیته و کاتا سوپرلیگ کاراته در سال ۹۶ معرفی شدند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید