www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۰۹ 1394/03/19

خوش قلبی سمندر و نگاه ویژه چه شد؟!

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند. مهمترین خبرهای رزمی امروز سه شنبه 19 خردادماه 94 را در […]

پایگاه خبری رزم نیوز به عنوان نخستین سایت تخصصی ورزش های رزمی و با هدف احترام به سلایق مختلف و طیف گسترده جامعه ورزش رزمی ایران، مهمترین اخبار روزانه مربوط به رشته های مختلف رزمی را در قالب یک مجله خبری منتشر می کند. مهمترین خبرهای رزمی امروز سه شنبه 19 خردادماه 94 را در ادامه بخوانید:

فارس: مجید عبدالحسینی مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که سرمربی تیم ملی در مصاحبه‌های خود مدعی شده هیچگاه برعلیه رئیس فدراسیون مصاحبه نکرده است،‌ گفت: بله دباغیان درست می‌گوید، چرا که هیچ مصاحبه‌ای را نمی‌توانید پیدا کنید که او علیه رئیس فدراسیون مطرح کرده باشد. به هر حال زمانی که شاگردان او از رئیس فدراسیون و مجموعه او انتقاد می‌کردند سرمربی فعلی هیچگاه آنها را دعوت به آرامش نمی‌کرد. تمام مصاحبه‌های شاگردان دباغیان موجود است. البته خدا را شکر که دباغیان در حال حاضر سرمربی تیم ملی شده و تازه متوجه شده که رئیس فدراسیون کاراته آدم خوش قلبی است! اگر او زودتر از این متوجه می‌شد که سمندر انسان خوش قلبی است سال 85 از مسئولیت خود در تیم ملی به هیچ عنوان استعفاء‌ نمی‌کرد.

ایسنا: فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره،  طلایی های تکواندوی جهان از مسئولان خواستند که به رشته تکواندو توجه بیشتری داشته باشند. عاشورزاده، جوان‌ترین ایرانی قهرمان جهان (19 سال و 6 ماه) می خندد و می گوید: ” حرف های ما که به گوش آنها نمی رسد.” حجی زواره نیز که 27 سال دارد نظرش با فرزان مشترک است: “قرار بود نگاه ویژه‌ای نسبت به تکواندو که ورزش مدال آور المپیک است، داشته باشند اما نمی دانم این نگاه ویژه از چه زمانی شروع می‌شود؟

مهر: مهدی سلطانی، کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته می گوید: کاراته با وجود کسب افتخار در میادین مهم بین المللی بازهم اسیر حاشیه می‌شود که دلیل آن فاصله گرفتن از اصول اولیه این رشته است. رعایت اخلاق و احترام به پیشکسوت اولین درسی است که کاراته به هنرآموزان خود آموزش می دهد. این دو مقوله از اصول اولیه کاراته است که اگر مد نطر قرار گیرد بدون شک به مشکلاتی برنمی خوردیم  که امروز کاراته را تسخیر کرده و موجب حرمت شکنی های زیادی شده است. در این خصوص، پیشنهاد می کنم گردهمایی با حضور پیشکسوتان و کارشناسان دلسوخته کاراته و مسئولان فدراسیون تشکیل شود تا تمامی مسائل و موضوعات مورد بررسی قرار گرفته و با رفع سوء تفاهم و ارائه راهکاری ها کاربردی و مناسب مشکلات ریشه ای حل شده و دیگر شاهد چنین حاشیه های نباشیم.

تسنیم: استکی مربی تیم ملی بوکس اعلام کرد: در صورت فراهم شدن شرایط، تیم را با 10 بوکسور به اسلواکی اعزام می‌کنیم تا نفرات بتوانند به قول معروف محکی بخورند و بهتر و بیشتر به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند. این اولین مرتبه‌ای است که تیم را به این مسابقات اعزام می‌کنیم و امیدوارم از این فرصت بهترین استفاده را ببریم. البته در سه وزن 49، 52 و به اضافه به دلیل اینکه در مسابقات مبارزه‌ای برگزار نخواهد شد، اعزام نداریم و در برخی دیگر از اوزان دو نماینده را به همراه تیم در این تورنمنت حاضر می‌کنیم. به احتمال زیاد 15 یا 16 تیم دیگر نیز از تمام دنیا به اسلواکی می‌آیند و مسابقات گرمی را تجربه خواهیم کرد.

تسنیم: علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته می گوید: مشکلی خاصی برای حضور در هیات رئیسه آسیا وجود ندارد و به دنبال رایزنی برای کرسی نایب رئیسی این کنفدراسیون هستیم. در همین راستا و با توجه به برگزاری رقابت‌های قهرمانی کاراته اروپا در باکو اواخر هفته به این کشور سفر می‌کنم تا در حاشیه برگزاری این مسابقات بتوانم با رئیس فدراسیون جهانی کاراته نیز جلسه‌ای داشته باشم. با رئیس فدراسیون کاراته آذربایجان دوست هستم و این سفر تاثیرات زیادی در حفظ دفاع از حقوق کاراته ایران خواهد داشت. بعد از بازگشت سفری هم به امارات خواهم داشت زیرا رئیس فدراسیون این کشور نایب رئیس فدراسیون جهانی است و لازم است که با او نیز رایزنی‌هایی داشته باشیم.

تسنیم: بهنام اسبقی ملی‌پوش وزن دوم تکواندو کشورمان گفت:  وضعیت مصدومیتم بهتر شده و تقریبا 25 روزی است که تمریناتم را شروع کرده‌ام و هر روز فعالیت‌های آماده‌سازی را بیشتر و جدی‌تر از گذشته دنبال می‌کنم. به رقابت‌های گرندپری روسیه نمی‌رسم، اما قصد دارم به امید خدا اواخر شهریور در مسابقات ترکیه به میدان بروم.

تسنیم: غلامرضا دباغیان سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سطح مسابقات انتخابی در هر حال با توجه به شرایط بد نبود و نمی‌توانستیم از بازیکنانی که در مسابقات لیگ فشار زیادی را تحمل کردند و سه ماه هم در اردوهای تیم ملی بودند توقع زیادی داشته باشیم. از ابتدا هم قرار نبوده تیمی حاضر و آماده را تحویل بگیریم و باید برای کسب آمادگی نفرات تلاش کنیم. تقریباً دو ماه تا شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا زمان داریم و این تیم پتانسیل آن را دارد که در این فرصت به اوج آمادگی برسد. داوری‌های مسابقات انتخابی که روز گذشته در سالن کبکانیان برگزار شد بدون ایراد بود و حتی یک نکته کوچک هم نداشت. هامون درفشی‌پور چون با قوانین آشنایی ندارد به داوری اعتراض می‌کرد که البته این مشکل نیز حل و قانون پیاده شد.

فدراسیون تکواندو: با برگزاری انتخابی درون اردویی ترکیب تیم ملی تکواندوی دانشجویان دختر برای شرکت در بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان، مشخص شد. بر این اساس، فرزانه صاحبی، هانیه اخلاقی و اکرم خدابنده، 3 تکواندوکار اعزامی تیم ملی به مسابقات دانشجویان جهان هستند. بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندو دانشجویان جهان در بخش بانوان، از پنجشنبه (18 تیرماه) به مدت 3 روز در گوانگجو کره جنوبی برگزار خواهد شد و تیم ملی تکواندو دانشجویان دختر روز 12 تیر ماه به این مسابقات اعزام می شود.

فدراسیون بوکس: احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با صدور حکمی منوچهر مقصودی(نایب رئیس پیشین فدراسیون بوکس) را به عنوان مشاور عالی امور فنی و نظارت بر کمیته‌های فدراسیون بوکس منصوب کرد.

فدراسیون کاراته: طی حکمی از سوی علیرضا سمندر، حجت‌الاسلام شهریار حبیب‌زادگان به عنوان مشاور فرهنگی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کاراته منصوب شد.

فدراسیون بوکس: عیسی گل محمدی به عنوان مربی تیم ملی جوانان بوکس منصوب شد. تیم پیوندساپکو با سرمربیگری عیسی گل محمدی تجربه کسب پنج دوره عنوان قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد. تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی از روز شنبه تمرینات خود را آغاز می‌کند. محمدعاشری، سرمربیگری این تیم را برعهده دارد.

فدراسیون بوکس: نماینده وزن 57 کیلوگرم بوکس نوجوانان کشورمان امشب(سه شنبه) در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا به روی رینگ خواهد رفت. حسین موسی خانی که در دور نخست موفق به شکست حریف قزاق خود شده بود، امشب (سه شنبه) در دومین مبارزه خود رو در روی حریفی از تاجیکستان قرار می گیرد که در صورت پیروزی در این دیدار مدال برنز خود را قطعی خواهد کرد. همچنین دو نماینده دیگر بوکس ایران در رقایت های قهرمانی آسیا ازبکستان فردا با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت. عاشور محمدزاده نماینده وزن 50 کیلوگرم با بوکسور قزاق دیدار می کند، اما سعید صلواتی بوکسور 70 کیلوگرم کشورمان که در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شده باید منتظر برنده دیدار ازبکستان و قزاقستان باشد. مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 160 بوکسور از 15 کشور به میزبانی تاشکند ازبکستان در جریان است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید