www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۰۰ 1397/11/13

خوش قدم: برای ادامه همکاری با تیم ملی هنوز پیشنهادی ندارم

سرمربی تیم نوجوانان و جوانان کاراته بانوان گفت: مدت قراردادم با فدراسیون بعد از المپیک جوانان به پایان رسیده و برای ادامه همکاری با من تماسی گرفته نشده است .

سمانه خوش قدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور ، در خصوص عملکرد ناموفق کاراته بانوان در بخش کومیته رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پاریس بیان کرد: هر رویدادی شرایط خاص خود را دارد و قطعا می توان در اتاق فکر کادر و نخبگان فنی به تجزیه و تحلیل نشست و می بایست در زمان مقتضی به آن پرداخت، اما کمتر از ۱۳ روز دیگر بچه ها باید دوباره روی تاتامی بروند که فرصتی هم نیست. در حال حاضر فقط باید همدل باشیم و تمرکزمان روی کسب سهمیه المپیک باشد .

وی تصریح کرد: ژاپن نمونه بسیار خوبی است، آنها از پنج وزن در چهار وزن مدال دارند، چون تیمی منسجم و با برنامه ریزی هستند،  کاراته کاهای آنها بدون دغدغه ای غیر از ورزش به سمت جلو حرکت می کنند و جامعه کاراته و کشور پشت تیم ملی و بازیکناتشان هستند.

خوش قدم با اشاره به اینکه ایراد گرفتن از کادر فنی و بازیکنان، راهکاری برای کسب موفقیت نیست در این خصوص توضیح داد: ما بازیکنان بسیار توانمندی را در ایران در اختیار داریم و به جای ایراد گرفتن باید بازیکنان را در این فرصت کم، حمایت کنیم گرچه همین الان هم شرایط برای کسب سهمیه المپیک سخت تر شده است.

وی درباره علت عدم حضورش در اولین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال ٢٠١٩ گفت: من با هزینه شخصی خودم برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرده بودم ، اما به خاطر برخی مسائل نتوانستم به پاریس بروم .

سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان بانوان کاراته کشورمان در بخش دیگری از صحبت هایش درخصوص اینکه آیا با تیم ملی تمدید کرده است یا خیر ، گفت: هنوز هیچ صحبتی در این رابطه با من نشده است ما سال گذشته شرایط سختی را داشتیم که بیان کردن آنها در شان تیم ملی و جامعه کاراته نیست ، چنانچه شرایط تغییر کند و خواسته های حداقلی من برآورده شود برای خدمت گزاری به کاراته کشورم آماده ام.

وی به افتخارات کسب شده توسط بانوان کاراته ایران در سال گذشته اشاره کرد: ما سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی در آسیا ، قدرت ایران را به رخ کاراته کاهای قاره کهن کشیدیم . در کرواسی در هر سه وزن کسب سهمیه کردیم و در رقابت های المپیک هم در هر سه وزن به سه مدال ارزشمند برنز رسیدیم؛ البته از مربیان سازنده این بازیکنان هم تشکر می کنم که زحمت اصلی را آنها برای بازیکنانشان کشیده اند.

خوش قدم در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی هم دریافت کردید، گفت: من و همکارم خانم قاسمی اصلا حقوقی دریافت نکردیم چه برسد به پاداش!

انتهای پیام/

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید