www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۲۱ 1396/06/05

خلع سلاح کانر در قلمرو فلوید!

میودر با پنجاهمین پیروزی تاریخ ساز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، صبح امروز ورزشگاه T-Mobile Arena لاس وگاس مملو از جمعیت مشتاقی بود که برای دیدن مبارزه تاریخی بوکس بین فلوید میودر قهرمان شکست ناپذیر بوکس و کانر مک گرگور قهرمان UFC لحظه شماری می کردند.

کانر با پرچم ایرلند بر رو دوشش وارد رینگ شد و فلوید با نقاب سارقان.سرود ملی هر دو کشور در سالن خوانده شد و لحظه به لحظه هیجان و استرس در چهره تماشاگران به خوبی قابل مشاهده بود.

با شروع مبارزه در راند نخست کانر چپ گارد با دست راست سعی در بر هم زدن تمرکز قهرمان داشت و با دست چپ به دنبال استفاده از روزنه هایی برای ضربه زدن و جمع آوری امتیاز.واکنش فلوید به حرکات کانر لبخندی به لب و محک زدن او بود،جالب ترین صحنه این راند آپرکات چپ کانر بود که به چانه فلوید نشست.راند نخست به سود کانر.

در آغاز راند دوم کانر در گوشه رینگ فلوید را گیر انداخت ولی یک ضربه به پشت سر فلوید باعث تذکر داور به او شد،مک گرگور در این راند هم عملکردی بهتر از قهرمان داشت و پیروز این راند بود.
در شروع راند سوم کانر باز هم ضربه ای به پشت سر فلوید زد که تذکر داور را در پی داشت.این راند فلوید کمی پیش آمد ولی باز این کانر بود که بهتر کار کرد و نتیجه راند را به سود خود به پایان برد.
راند چهارم فلوید با احتباط کمتری پا پیش گذاشت و رو به جلو حرکت می کرد و این کانر بود که کمی محتاط تر عمل می کرد و البته هر از گاهی ضربات خوبی هم به سوی میودر روانه می کرد در این راند دو داور به سود کانر و یک داور به سود فلوید رای دادند.
راند پنجم خستگی کم کم در چهره و حرکات کانر دیده می شد و فلوید بهتر از هر کسی این موضوع را درک می کرد.کانر ناخواسته عقب نشینی می کرد و فلوید پیش می آمد،چند ضربه مستقیم راست توسط او بدن فایتر ایرلندی را مورد هدف قرار داد.
راند ششم کانر در حالیکه فلوید به او پشت کرده بود چند ضربه به او زد که آخرش به یک ضربه به پشت سر فلوید ختم شد و در سمت مقابل فلوید با چند ضربه پیاپی ترکیبی کانر را به عقب راند.
در راند هفتم فلوید کنترل کامل مبارزه را در اختیار داشت و چند ضربه مستقیم راست مک گرگور را دچار مشکل کرد و واکنش کانر گرفتن فلوید برای نفس چاق کردن بود.


در استراحت قبل از راند هشتم صدای پدر فلوید شنیده می شد که به پسرش می گفت این چه وضع مبارزه کردن است؟او اصلاً بوکس بلند نیست!این پسر شجاع من نیست که مبارزه می کند!برو و کارش را تمام کن!در راند هشتم خستگی کانر بیشتر و بیشتر نمایان شد و البته طبیعی است چون او تاکنون هیچ تجربه بوکس نداشته و مبارزه و حریفی در این سطح واقعاً برای هر حریفی سخت و نفس گیر خواهد بود.روند این راند هم تقریباً همانند راند قبل بود و برتری فلوید در این راند هم ادامه داشت.
در آغاز راند نهم فرصت خوبی در گوشه رینگ برای کانر ایجاد شد تا ضربات خود را به هدف برساند ولی با پشت کردن فلوید به ضربات داور دو فایتر را از هم جدا کرد.در ادامه چند ضربه خوب هم از سوی کانر خسته و از نفس افتاده دیده شد ولی فلوید بسیار سرحال تر از او بود و جب ها و ضربات مشت مستقیم او به خوبی به صورت کانر می نشست و همین باعث شد تا کانر فقط به فکر چسبیدن به حریف و ناک دان نشدن باشد،این راند هم به سود فلوید پایان یافت.
در راند دهم فلوید تمام توان و دقت خود را به کار گرفت تا مبارزه را تمام کند،کانر هم که کاملاً از پا افتاده بود تنها به فکر چسبیدن به فلوید بود تا زمان سپری شود اما میودر دست بردار نبود و در یک لحظه با مشت راست مستقیم تعادل کانر را کمی بر هم زد و سپس با ضربات پیاپی چپ و راست و هوک او را مورد هدف قرار داد تا اینکه با دخالت سرداور مبارزه پایان یافت و فلوید میودر با ناک اوت فنی پیروز مبارزه گردید.


پس از پایان مبارزه کانر به سمت فلوید رفت و به او تبریک گفت و میودر افسانه ای نیز عملکرد او را تحسین کرد.میودر در کنفرانس خبری پس از مبارزه گفت:”او (کانر) خیلی بهتر از آن چیزی است که فکر می کردم باشد.او از زوایای مختلف استفاده می کرد و رقیب سرسختی بود ولی من امشب بهتر بودم”.میودر در ادامه درباره مبارزه و استراتژی اش برای این مبارزه گفت:”نقشه ما زمان گرفتن بود،رفتن به سمت او و اجازه دادن به او برای زدن تمام ضربات سنگینش و سرانجام گیر انداختن او پس از اینکه خسته شد!من و پدرم قبلاً درباره آن صحبت کرده بودیم و می دانستیم که در MMA او بیست و پنج دقیقه سخت مبارزه می کند و تمام توانش را می گذارد و سپس بعد از آن خستگی بر او غالب خواهد شد”۰در ادامه وقتی از او درباره اینکه آیا ممکن است دوباره مبارزه کند؟ گفت:”نه این آخرین مبارزه من بود!”میودر اکنون با رکورد ۵۰ پیروزی از ۵۰ مبارزه رکورد راکی مارسیانو افسانه ای را شکست و نام خود را در تاریخ جاودانه کرد.
در سمت دیگر کانر هم مورد احترام همگان قرار گرفت زیرا توانست در اولین تجربه بوکس حرفه ای آن هم در برابر یکی از بهترین های تاریخ بوکس ۱۰ راند مبارزه کند.۱۰ راند آبرومندانه که موجب احترام همگان نسبت به خودش شد.پس از مبارزه کانر به خبرنگارای که از او سوال کرد که آیا به قفس باز خواهی گشت؟پاسخ داد:”البته!”.یو اف سی خانه مک گرگور است و کانر پس از این تجربه بوکس برای دفاع از کمربند قهرمانی اش به UFC باز خواهد گشت،جایی که به آن تعلق دارد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید