www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۵۲ 1397/05/06

خط و نشان عقاب روس به بدنام ایرلندی!

حبیب نورماگومدوف: “پیروزی کانر بر‌ من غیر ممکن است”.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، با اعلام نظر دادستانی بروکلین درباره پرونده اخیر کانر مک گرگور و حل مشکلات قانونی او برای بازگشت به UFC،چرخ های مذاکره طرفین برای شکل گیری مبارزه عنوان قهرمانی سبک وزن بین قهرمانی کنونی این دسته یعنی حبیب نورماگومدوف و پادشاه سابق این وزن کانر مک گرگور به حرکت درآمده است.

حبیب در برنامه پرسش و پاسخ با هواداران که پیش از رویداد UFC on FOX 30 در کلگری کانادا درباره مبارزه احتمالی با مک گرگور در اواخر سال ۲۰۱۸ گفت :”او در چهار مبارزه اخیرش (با احتساب مبارزه بوکسش برابر میودر) ۲ پیروزی و ۲ شکست داشته و از نظر من او لیاقت مبارزه بر سر عنوان قهرمانی را ندارد اما می دانیم که این مبارزه پول ساز است”. او سپس درباره نقش و طرحش برای مبارزه در برابر کانر گفت: “برنامه من این است که او را وادار به مبارزه کنم و سپس خسته اش کنم و بعد از آن تسلیمش کنم. این نقشه من است و نمی خواهم کار او را زود تمام‌ کنم.می خواهم‌ برای تمام اتفاقاتی که رخ داده حساب پس بدهد .نمی توانم باور کنم‌ که در نهایت مبارزه می کنیم می بایست قرارداد را امضا کنیم و سپس بدانیم که کجا قرار است مبارزه کنیم وقتی در قفس بسته شد آن وقت باور میکنم و ایمان می آورم اما تا قبل آن نه”.

نورماگومدوف سپس در پاسخ به سوال کسی که چقدر احتمال غلبه مک گرگور بر وی وجود دارد گفت:”محال است برادر. نه واقعاً فکر می کنم غیر ممکن است. اگر سعی کنم یک تیک دان انجام دهم و او به خوبی آن را دفاع کند صد بار دیگر این کار را تکرار خواهم کرد.چه کاری از او بر می آید؟ او کاردیو خوبی ندارد،او ماارتی در کشتی و گرپلینگ ندارد او هیچ چیزی ندارد و وقتی خسته شود شجاعتش را هم از دست می دهد و آن وقت چه اتفاقی برایش رخ خواهد داد؟ تنها چیزی که او دارد یک دست چپ خیلی خوب است.با این موافقم دست چپ خیلی خوبی دارد اما چه کار خواهد کرد؟ من آن را قطع می کنم و سعی خواهم‌ کرد صد بار او را تیک دان‌ کنم. این‌ مبارزه متفاوتی خواهد بود. مردم فکر می کنند که اگر من همانند مبارزه برابر یاکوئینتا برابر مک گرگور ظاهر شوم‌ او مرا شکست خواهد داد.اما این اشتباه است! شما می بایست همه مبارزات مرا ببینید تمام ده مبارزه من (در UFC) را.همه آنها شرایط متفاوتی دارند. مبارزاتم با باربوزا،دوس آنجوس و مایکل جانسون متفاوت از یکدیگر هستند و نا خواهیم دید که در مبارزه برابر کانر چه اتفاقی رخ خواهد داد؟! خواهیم دید”.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.