www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۲:۲۲ 1395/04/12

خط و نشان گرونهارت برای نیکی هُلزکِن

مورثل گِرونهارت موفق شد در مسابقات GLORY 31 آمستردام و با قهرمانی در تورنمنت مدعیان دسته فوق سبک وزن (در نیمه نهایی:با پیروزی در برابر کریم بن منصور از فرانسه و در فینال: با پیروزی در برابر یوان کونگولو از سوئیس) بدرخشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور فتح این تورنمنت به مورثل گِرونهارت این فرصت را خواهد داد تا در یکی از رویدادهای آینده GLORY بار دیگر در برابر قهرمان این دسته یعنی نیکی هُلزکِن قرار بگیرد. این سومین بار خواهد بود که این دو فایتر با هم رو در رو می شوند و دومین بار زیر برند GLORY.

مبارزه نخست آنها به سال 2010 و در مسابقات United Glory 12 باز می گردد که در آن مبارزه هُلزکن موفق شد پس از پایان راند چهارم با امتیاز گرونهارت را شکست دهد. مبارزه دوم بین این دو فایتر به مسابقات GLORY 26 آمستردام باز می گردد که آن مبارزه،جدال بر سر عنوان قهرمانی فوق سبک وزن GLORY بود که در آن مبارزه هم پس از پنج راند سخت و نفس گیر داوران رأی به پیروزی نیکی هُلزکِن دادند که البته این تصمیم داوران با اعتراض شدید گرونهارت و تیمش و طرفدارنش مواجه شد.

مورثل گِرونهارت در این رابطه می گوید:”مبارزه پیش رو این بار متفاوت خواهد بود.یا او را ناک اوت می کنم یا خودم ناک اوت می شوم.من دیگر منتظر امتیاز داوران نخواهم ماند.من سرنوشت را به دست داوران نخواهم سپرد”.

گرونهارت در شبی که تورنمنت مدعیان را پیروز شد برای هُلزکن پیامی داشت.او میکروفون آنونسر مسابقات را گرفت و فریاد زد:”نیکی کجایی؟من برگشتم عزیزم”.

وقتی از او درباره مفهوم پیامی که به هُلزکن داد پرسیده شد،گفت:”حدود دو ماه پیش و در مسابقات GLORY 28 پاریس من به سِدریک دامبه باختم و نیکی هُلزکن آنجا بود و رو به من گفت: “مورثل!برگرد پشت خط بایست.”بنابراین من اکنون به او می گویم که نیکی من برگشتم عزیزم!

مبارزه سوم بین این دو از حساسیت های فراوانی برخوردار خواهد بود زیرا نیکی هُلزکن برای اثبات توانایی هایش و همچنین دفاع از عنوان و کمربند قهرمانی خواهد جنگید و در طرف دیگر عطش انتقام سرتاسر وجود مورثل گرونهارت را فرا گرفته است.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید