www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۴۳ 1394/04/25

خسروی: هیات جودوی تهران همان جا می ماند/ 70 میلیون هزینه کردم اما تنها یک اتاق به ما دادند

برنده مزایده ورزشگاه موگویی گفت: به خاطر این که قبل از مزایده شرایط را مهیا نکردند، حدود 50 درصد از هزینه های بنده از بین رفت. به گزارش خبرنگار رزم نیوز، حدود یک ماه قبل و در اقدامی عجیب از سوی مسئولان ورزش استان تهران، ورزشگاه شهید موگویی طی یک مزایده، واگذار شد. بعد از […]

برنده مزایده ورزشگاه موگویی گفت: به خاطر این که قبل از مزایده شرایط را مهیا نکردند، حدود 50 درصد از هزینه های بنده از بین رفت.

به گزارش خبرنگار رزم نیوز، حدود یک ماه قبل و در اقدامی عجیب از سوی مسئولان ورزش استان تهران، ورزشگاه شهید موگویی طی یک مزایده، واگذار شد. بعد از این اتفاق، مسئولان هیات جودوی تهران نسبت به این واگذاری اعتراض کردند و البته حاضر به ترک محل کار خود نیز نشدند. این در حالی بود که پیگیری و اعتراض متولیان جودوی پایتخت نیز به جایی نرسید.

در همین ارتباط با علی خسروی برنده مزایده ورزشگاه موگویی تماس گرفتیم که وی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز در خصوص غیرقانونی بودن این مزایده اظهار داشت: بنده در یک مزایده دولتی شرکت کردم و برنده هم شدم. مدارک صحت این مزایده نیز موجود است.

وی در مورد اعتراض های صورت گرفته به این مزایده به ویژه از سوی مسئولان هیات جودوی استان تهران خاطر نشان کرد: متاسفانه مسئولان هیات جودو به رای هیات کارشناسی تمکین نکردند. با این حال، ما با آنها تعامل کردیم و اجازه دادیم تا هیات جودوی استان تهران همچنان در همان محل به کار خود ادامه دهد.

برنده مزایده ورزشگاه شهید موگویی با اشاره به این که هماهنگی های لازم برای این مزایده صورت نگرفته بود، افزود: ما برای در اختیار گرفتن کل مجموعه، مبلغ 70 میلیون تومان را به خزانه دولت واریز کردیم. در این راستا هیات کارشناسی که متشکل از 3 کارشناس دادگستری بود نیز مجموعه را قیمت گذاری کردند، اما متاسفانه آنها تنها سالن فوتبال را به ما دادند.

خسروی ادامه داد: باید قبل از مزایده تمامی شرایط را مهیا می کردند. متاسفانه 50 درصد هزینه ای که بنده برای این مزایده صرف کردم، از بین رفت و تنها یک اتاق را به ما دادند.

وی در پایان با بیان این که بهتر بود تنها سالن فوتبال را به مزایده می گذاشتند، گفت: من می توانستم مجموعه را پلمپ کنم تا نهایتا کار از طریق مجرای قضایی پیگیری شود. اما چون آدم ورزشی هستم و درد ورزش را خوب می فهمم، این کار را نکردم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید