www.khabarrazmavar.ir

شائبه های حضور سرمربی ایرانی قوت گرفت/

شناسه خبر : ۱۶:۱۷ 1396/07/15

خروج بی سروصدای سرمربی کوبایی بوکس از کشور

سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس به بهانه بیماری پدرش از کشور خارج شد و همین موضوع به شایعه های تغییر سرمربی و جایگزینی یک گزینه ایرانی قوت بخشید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بوکس ایران روزهای حساسی را پشت سر می گذارد و کاندیداها تا ۲۴ مهر ماه فرصت دارد تا برای در اختیار گرفتن صندلی ریاست فدراسیون بوکس پا پیش بگذارند هر چند در روزهای ابتدایی تعداد نفرات محدودی برای ثبت نام اقدام کرده اند اما بحث اینکه چه کسی جانشین احمدناطق نوری خواهد شد، همچنان داغ است.
در این میان فرناندز خیمنز، سرمربی کوبایی تیم ملی که از دی ماه سال ۹۵ هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده گرفته، هم فرصت را غنیمت شمرده است تا از روزهای تعطیلی اردوهای بوکسورها استفاده کند و به بهانه بیماری پدر به کشورش بازگردد.

هرچند به گفته مسئولان فدراسیون بوکس این مربی کوبایی در آستانه تمدید قرارداد خود مدت ۲۵ روز مرخصی گرفت تا به کشورش بازگردد و به طور قطع برمی گردد تا به کارش ادامه دهد، اما اخبار درگوشی حکایت از آن داد که این رفتن، تنها یک مرخصی معمولی نیست و احتمال دارد این سرمربی بدون سر وصدا از تیم ملی جدا شده باشد .

برخی معتقدند بحث بازگشت اکبر احدی، مربی کارنامه دار و سابق تیم ملی به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی جدی است ، با این حال احدی ترجیح می دهد در این باره سکوت کند.

احدی در این باره به خبرنگار پایگاه خبری رزم آور گفت: قصد من کمک است به رشته ای که دوستش دارم، اگر از من بخواهند که سرمربی تیم ملی شوم از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

با این وجود پیش بینی می شود طبق قرارداد، فرناندز خیمنز کوبایی تا سه ماه دیگر همچنان در راس تیم ملی بوکس باقی بماند و تا بازی های آسیایی جاکارتا به کارش ادامه دهد، چرا که در آستانه برگزاری انتخابات تغییر سرمربی تیم ملی بعید به نظر می رسد.

شنیده می شود افشین داوری سرپرست فدراسیون که بعد از ورود گرد و خاک زیادی به پا کرد و در اولین اقدام اردوهای تیم ملی را تعطیل کرد نیز قصد دارد در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت کند. باتوجه به این احتمال، باید مثلث حسین ثوری، افشین داوری و روح الله حسینی را کاندیداهای احتمالی و پرشانس تصدی پست ریاست فدراسیون بوکس دانست.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.