www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۱۹ 1396/10/09

خداداد: اختلاف سلیقه ها با همدلی خانواده تکواندو کنار می رود/ از هیچ کمکی برای رشد تکواندو دریغ نمی کنم

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو گفت: قهرمانان سابق اگر مصاحبه ای هم در گذشته داشتند از روی دلسوزی بود و هیچ کدام از آنها دنبال منفعت شخصی خود نمی گشتند اختلاف سلیقه هایی بود که امیدواریم در دوره جدید برطرف شود و حواشی دست از سر تکواندو بردارد.

بهزاد خداداد در گفتگو با پایگاه خبری رزم آور اظهار کرد: مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو برگزار شد و نظر مجمع بر این بود که محمد پولادگر بار دیگر سکان هدایت فدراسیون را بر عهده بگیرد، امیدواریم بهترین اتفاق ها برای تکواندوی کشور در چهار سال آینده رخ بدهد.

وی در ادامه افزود: پیش از این اختلاف سلیقه هایی با مسئولان فدراسیون وجود داشت که قهرمانان سابق تکواندو از روی دلسوزی و بدون اینکه دنبال منافع شخصی خودشان باشند درباره اوضاع موجود در تکواندو اظهار نظر می کردند، شنیده ایم که رئیس فدراسیون در دوره جدید چهارساله قصد دارد برخی سیاست هایش را تغییر دهد که این موضوع نوید دهنده بازگشت به روزهای خوب است.

خداداد تاکید کرد: رزومه هر ورزشی قهرمانان آن رشته هستند، اختلاف نظر ها فارغ از اینکه کدام به حق بودند باعث می شد که حاشیه وارد تکواندو شود و روی نتیجه و عملکرد ورزشکاری که به این رشته مشغول است اثر بگذارد، تنها راه از بین بردن حواشی همدلی بین فدراسیون، قهرمانان و پیشکسوتان است.

وی اضافه کرد: امیدواریم تغییرات جدید در فدراسیون باعث شود تا تکواندو که همواره یک رشته مدال آور در المپیک بوده و مدت چهار سالی است که از روزهای خوبش فاصله گرفته دوباره به موفقیت گذشته در جهان و المپیک دست یابد.

قهرمان سابق تکواندو با بیان اینکه تمام هدف منتقدان کمک به بالا بردن تکواندو از حالت سکون است، اذعان داشت: سیاست های منتقدان و فدراسیون نشینان باید هم سو و در جهت رشد تکواندو شود اگر بخواهیم دوباره مثل گذشته رفتار کنیم ، موفق نخواهیم شد و اولین کسی که در آتش اختلافات می سوزد تکواندوکاران هستند.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی تکواندو رسیدن به مدال المپیک است من به عنوان عضو کوچکی از خانواده تکواندو تا به حال مصاحبه ای غیرمنطقی نداشته ام و اگر حرفی می زدم فقط از روی دلسوزی بود، اکنون هر کمکی از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد و دوست دارم رشته ورزشی مورد علاقه ام شاهد روزهای شادی باشد.

در حال حاضر به قهرمانان کوچک تکواندو خدمت می کنم

ملی پوش سابق و پرافتخار تکواندو درخصوص وضعیت این روزهایش گفت: مدت چهارسالی است که در محله کیانشهر یک آکادمی به نام خودم تاسیس کرده ام و به همراه برادرم میثم خداداد که از ملی پوشان سابق تیم نوجوانان بود در خدمت تکواندوکاران رده سنی نونهالان، خردسالان و نوجوانان هستیم.

وی در ادامه اعلام کرد: با تمام عشقی که به تکواندو دارم، به بچه های کوچک که علاقه مند به این رشته المپیکی هستم آموزش می دهم و سعیم این است که آنها را به آرزوهایشان برسانم و با پیدا کردن استعدادهای محله های جنوب شهر و پرورش و موفقیت آنها خدمتی به تکواندوی کشور می کنم.

خداداد درباره فعالیت دیگر برادر تکواندوکارش اظهار داشت: برادر دیگرم جزو کادر فنی تیم لوازم خانگی کن است که در لیگ تکواندو کشور حضور دارند و نتایج قابل قبولی گرفته اند، به طور کل خانواده ام اهل تکواندو هستند و این رشته را از صمیم قلب دوست داریم.

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو در بخش پایانی صحبت هایش گفت: انتخاب دوباره محمد پولادگر به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو را تبریک می گویم و قدردان تمامی تلاش های ایشان و همکارانشان در فدراسیون قبلی هستم، امیدوارم با همدلی بین خانواده بزرگ تکواندو حواشی از این رشته کنار برود و قطار تکواندو در دریایی آرام و بدون موج به سمت هدف اصلی اش حرکت کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.