www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۴ 1396/03/22

خداحافظی شوکه کننده اسطوره موی تای

یودسانکلی فیرتکس اسطوره تایلندی دنیای موی تای بازنشستگی خود را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، “کامپیوتر بوکس” به دلیل دردهای ناشی از آسیب دیدگی های مختلف در سن ۳۱ سالگی مجبور به اعلام بازنشستگی شد. یودسانکلی در صفحه اینستاگرام خود چنین نوشت: “با درود به دوستان،برادران، خواهران و طرفدارانم. بدین طریق خواستم همه بدانند که من از مبارزه بازنشسته شدم. من مدت زیادی مبارزه کرده ام و دچار مصدومیت های بسیاری شدم که آخرین آن آسیب دیدگی زانویم بود که مجبور شدم جراحی کنم و پس از آن یکسال دور از دنیای مبارزه بودم. از آن زمان من چهار مبارزه انجام دادم و احساس می کنم بدنم آن عملکردی را که از آن توقع دارم ندارد. احساس درد در هنگام تمرین بیشتر می شود و من می دانم چه چیزی بهترین گزینه برای من است! میخواهم تشکر کنم از همه برای حمایت و تشویق همیشگی. خواهان این بودم که همه اجازه داشته باشند که قضیه را به طور مستقیم از سوی من بدانند”.

بدین ترتیب دوران ۲۴ ساله حرفه ای “یودثانونگ پوتیرات” که همگان او را با نام یودسانکلی میشناسند در سال ۲۰۱۷ پایان می پذیرد و “قهرمان” در سن ۳۱ سالگی باید دستکشهایش را بیاویزد.

او بازنشسته می شود ولی بسیاری در حسرت دیدن مبارزه او در برابر “بوکائو بانچامک” خواهند ماند. یودسانکلی با رکورد ۲۷۲ مبارزه، ۱۹۷ پیروزی،۷۱ شکست و ۴ تساوی دنیای قهرمانی را ترک می گوید ولی به جرات می توان گفت که او یکی از برترین های تاریخ موی تای و جزو ۱۰ فایتر برتر دسته ۷۰ کیلوگرم جهان می باشد.

عکس های اختصاصی رزم آور:

.

.

.

.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.