www.khabarrazmavar.ir

در فاصله ۵۰ روز تا پایان سال؛

شناسه خبر : ۰۹:۴۸ 1395/11/13

خبری از برگزاری لیگ جودو نیست/ ابهام در انتخاب رئیس سازمان لیگ

فدراسیون جودو در حالی برای انتخاب رئیس سازمان لیگ در حال رایزنی و مذاکره است که در فاصله نزدیک به ۵۰ روز به پایان سال خبری از برگزاری این رقابتها نیست.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو بعد از انتخاب از سوی مجمع و در آغاز تغییرات خود در این فدراسیون غلامحسین علمی رئیس با تجربه سازمان لیگ را برکنار و «علی عمادی» را به این مسئولیت گمارد.

عمادی قرار بود با جذب اسپانسر زمینه ساز برگزاری یک لیگ پویا و جذاب باشد که بعد از مدتی این کار محقق نشد و فدراسیون برای انتخاب مسئول جدید سازمان لیگ رایزنی با نفرات جدید را در دستور کار خود قرار داد.

سعید قمی یکی از این گزینه هایی بود که جلساتی را در همین موضوع با درخشان داشت و طرفین شرایط خود را مطرح کردند، ولی هنوز حکمی برای این مرد با تجربه جودو صادر نشده است. قمی در تماس با خبرنگار مهر هم مدعی شد چون حکمی دریافت نکرده نمی تواند در خصوص چگونگی کار صحبتی داشته باشد.

در کنار انتخاب رئیس برای سازمان لیگ، نکته مهم و اساسی برگزار نشدن این رقابتهاست. لیگ های جودو علی رغم وجود برخی انتقادات، در سالهای گذشته به صورت منظم برگزار می شد تا همین موقع سال حداقل نیمی از آن گذشته بود.

شنیده می شود برای حضور در فصل ۹۵ این رقابتها تنها چهار تیم اعلام آمادگی کرده بودند و همین موضوع مسئولان فدراسیون جودو را برای برگزاری مسابقات دچار تردید کرده است. به نظر می رسد اهالی جودو نباید منتظر برگزاری این رقابتها در روزهای نزدیک به پایان سال باشیم و فدراسیونی ها برگزاری لیگ را به بهار ۹۶ موکول کرده اند.

در همین مورد با بلوطی دبیر فدراسیون تماس گرفتیم که وی ابتدا توضیحاتی را در خصوص برنامه های فدراسیون جودو و دلایل تعویق لیگ ارائه کرد و پس از گذشت دقایقی در تماس با خبرنگار مهر خواستار منتشر نشدن سخنان خود شد. محمد درخشان نیز پاسخگوی تلفن خود نبود.

برگزاری لیگ علاوه بر مباحث مالی که برای ورزشکاران دارد، می تواند در جهت رشد و گسترش یک رشته ورزشی مفید واقع شود، ولی چرا این موضوع در مورد جودو صادق نیست و تمام معادلات لیگ در این رشته را برهم زده است. چرا علمی به عنوان مسئولی که بدون چشمداشت و با جدیت کار خود را انجام می داد و با ارتباط خوبی هم که با تیم ها داشت برنامه های لیگ به خوبی پیش می رفت،  کنار گذاشته شد تا شرایط لیگ به این روز برسد.

این روزها ارتباط با مربیان، ملی پوشان، مسئولان و حتی رئیس فدراسیون برای اصحاب رسانه سخت شده است. سیاست فدراسیون جودو سکوت خبری و به نوعی ممنوع المصاحبه بودن برای دوری از حاشیه است. البته این سیاسیت فقط برای برخی رسانه های خاص اعمال می شود.

محمد درخشان در آغاز دوره دوم مدیریت خود باید با دقت نظر بیشتری در مورد برنامه ها و فعالیت های جودو و انتخاب همکاران خود تصمیم گیری کند. اهالی جودو انتظار بازگشت جودو به روزهای خوش گذشته را دارند و بروز دوباره حاشیه ها را برنمی تابند.

به نقل از خبرگزاری مهر

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید