www.khabarrazmavar.ir

در بازی های ساحلی نقره ام را به طلا تبدیل می کنم

شناسه خبر : ۱۵:۳۱ 1395/05/26

خادمیان: باید عقب ماندگی دو سال اخیر را جبران کنیم/ تعامل فدراسیون و انجمن جوجیتسو امیدبخش است

قهرمان جوجیتسوی آسیا گفت: تمامی تلاشم را به کار می بندم تا در بازی های ساحلی آسیا مدال نقره دوره قبل را به طلا تبدیل کنم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ٬ پس از کش و قوس های فراوان و البته با دخالت وزارت ورزش و جوانان٬ مشکلات بین انجمن جوجیتسو و فدراسیون ورزش های رزمی برطرف شد و ملی پوشان این ورزش مدال آور٬ خود را برای رویدادهای پیش رو از جمله: فستیوال هنرهای رزمی در کره جنوبی و بازی های ساحلی آسیا در ویتنام آماده می کنند.

امیرحسین خادمیان در گفتگو با پایگاه خبری رزم آور٬ در مورد برطرف شدن مشکلات بین انجمن جوجیتسو و فدراسیون ورزش های رزمی اظهار داشت: جوجیتسوی ایران در سال های گذشته و با حمایت ها و دلسوزی های ریاست انجمن٬ سرمربی و کادر فنی تیم ملی روند رو به رشدی داشته که این قضیه حتی در دو سال اخیر نیز به خوبی به چشم می خورد. الان هم که خدا را شکر مسائل قبلی مرتفع شده و ما همچنان با قدرت در میادین بین المللی و جهانی شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: علی رغم این که حدود دو سال بود که اردوهای تیم ملی جوجیتسو تشکیل نمی شد و بچه ها به مسابقات برون مرزی اعزام نمی شدند٬ با این حال تمرینات ما بدون وقفه در حال برگزاری بود و ما کار خودمان را می کردیم.

قهرمان مسابقات گرنداسلم روسیه در خصوص وضعیت فعلی ملی پوشان جوحیتسوی کشورمان تصریح کرد: شرایط تمرینی بچه ها خوب است. ما روزی دو جلسه تمرین زیر نظر آقایان:« سید امیر خوش بین » سرمربی تیم ملی٬« سید امیرحسام حسینی » و « داود خاکی » مربیان تیم ملی تمرین می کنیم.

photo_2016-08-16_16-56-09

خادمیان همچنین به بازی های ساحلی آسیا در ویتنام اشاره کرد و یادآور شد: من در دوره قبلی این رقابت ها مدال نقره گرفتم٬ اما امسال می خواهم روی سکوی قهرمانی قرار بگیرم. هرچند که با توجه به دوری دو ساله مان از مسابقات بین المللی٬ کار چندان راحتی در پیش نداریم. اما انگیزه خودم و سایر بچه ها بسیار زیاد است و می خواهیم دوباره شایستگی هایمان را به همه اثبات کنیم.

قهرمان جوجیتسوی ایران و آسیا در پایان خاطر نشان کرد: در سال های گذشته جوجیتسو افتخارات فراوانی برای کشورمان به ارمغان آورد که این دستاوردها ماحصل تلاش و مدیریت خوب ریاست انجمن سردار « رستمیان » و زحمات دلسوزانه سید امیر خوش بین و سید حسام حسینی سرمربی و مربی تیم ملی بوده که امیدوارم بتوانیم با مدال های خوش رنگ در رویدادهای پیش رو به خصوص بازی های ساحلی آسیا٬ پاسخ زحمات این عزیزان را بدهیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید