www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۰۳ 1397/12/14

حضور میراسماعیلی در انتخابات جودو/ جمع نامزدها به عدد ۹ رسید

با تائید صلاحیت پرافتخارترین جودوکار ایران و یکی از پیشکسوتان این رشته، انتخابات فدراسیون جودو با حضور ۹ کاندیدا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، در ادامه روند تائید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون جودو، آرش میراسماعیلی دارنده چهار مدال طلا و برنز جهان به همراه داود میقانی از پیشکسوتان خوش نام این رشته نیز تائید شدند تا مجمع انتخاباتی این رشته با حضور ۹ کاندیدا روز ۲۵ اسفندماه برگزار شود.

پیش از این سایت فدراسیون جودو از تائید صلاحیت ۷ نفر از کاندیداهای فدراسیون جودو خبر داده بود. اعلام نشدن نام میراسماعیلی در لیست اولیه برخی حواشی را پیرامون اعلام کاندیداهای اصلی و این قهرمان جودو ایجاد شده بود که عصر امروز نیز با اعلام نام وی و دیگر نامزد انتخاباتی جودو، حاشیه‌ها نیز از بین رفت.

عبدالله جعفری، ابوالفضل حیدریان بابلی، مهدی درخشنده بخت، امیرحسین سیاحی، منصور عبدی، توفیق کابلی، مازیار ناظمی به همراه میراسماعیلی و میقانی روز ۲۵ اسفندماه برای نشستن روی صندلی ریاست فراسیون جودو رقابت خواهند کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.