www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۴۳ 1394/07/06

حسینی: با شرایط موجود مسابقات قطر می تواند نتیجه روحی معکوس داشته باشد

پس از پایان مسابقات آسیایی بانکوک و چشم امید کسب امتیاز در مسابقات جهانی قطر ناگهان عدم شرکت در این مسابقات از سوی مدیر جدید تیم های ملی بوکس رسانه ای می شود.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، تنها یکروز پس از انتصاب دکتر روح الله حسینی نائب رئیس فدراسیون بوکس با حفظ سمت به […]

پس از پایان مسابقات آسیایی بانکوک و چشم امید کسب امتیاز در مسابقات جهانی قطر ناگهان عدم شرکت در این مسابقات از سوی مدیر جدید تیم های ملی بوکس رسانه ای می شود.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، تنها یکروز پس از انتصاب دکتر روح الله حسینی نائب رئیس فدراسیون بوکس با حفظ سمت به مدیریت تیم های ملی بوکس و قدردانی از زحمات حسین نهرودی از سوی ریاست فدراسیون خبر لغو حضور در مسابقات جهانی نیز اهالی بوکس را شگفت زده کرد.

مدیر تیم های ملی بوکس گفت: قرار بود در مسابقات جهانی قطر سه بوکسور دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی تایلند شرکت کنند، اما با توجه به مصدومیت حسن شاهینی و پایین بودن شانس دو بوکسور دیگر با نظر کمیته فنی و ریاست فدراسیون بوکس و همچنین هماهنگی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تصمیم بر این گرفته شد به جای هزینه سازی در شرایط کنونی فدراسیون و همچنین تاثیر منفی روحی که ممکن است در صورت باخت به تیم وارد شود از شرکت در آن انصراف دهیم و شانس خود را در مسابقات چین و آذربایجان بیازماییم.

دکتر حسینی در خصوص برنامه های فعلی تیم های ملی بیان کرد: در بخش بوکس نیمه حرفه ای APB که مسابقات بصورت نفر به نفر و تاریخ مسابقات مشخص است هر بوکسور در حال آماده سازی است، اما در بخش بوکس آماتور AOB ، از دیروز اردو تعطیل شده و بوکسورهای این اوزان خود را برای مسابقات کشوری که در اواخر مهر ماه در شهر خوی استان آذربایجان غربی برگزار می شود آماده می کنند.

وی در ادامه افزود: نفرات برتر مسابقات کشوری به تیم ملی بوکس دعوت می شوند و اردوها برای مسابقات چین که در فروردین ماه سال 1395 برگزار می شود آماده می شوند. با توجه به زمان مناسبی که از دعوت به اردو تا مسابقات چین پیش رو داریم ،پس از اردوها مسابقات انتخابی در اوزان مختلف برگزار خواهد شد و دلیل این مسابقه نیز این است که ورزشکار در حاشیه امن قرارنگیرد و آسودگی خاطر از اعزام به مسابقات باعث افت ورزشکاران نشود. البته ممکن است مانند مسابقات بانکوک براساس تشخیص کمیته فنی و سر مربی برخی بوکسورها از شرکت در مسابقات انتخابی معاف شوند.

نائب رئیس فدراسیون بوکس در خصوص اختلاف میان دو مربی مطرح بوکس کشور گفت: این ها شایعاتی است که یا از سوی برخی از رسانه ها به آن دامن زده می شود و یا از سوی برخی افراد که منافعشان در برهم زدن آرامش در تیم های ملی بوکس و ضربه زدن به بدنه فدراسیون است.

دکتر حسینی در پایان گفت: اکنون زمان اتحاد و همدلی است نه ایجاد چند دستگی در میان خانواده بوکس.

انتهای پیام

Water 3

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.