www.khabarrazmavar.ir

با وجود اعلام سایت رسمی فدراسیون جودو؛

شناسه خبر : ۰۹:۵۱ 1396/08/24

حسرت تاتامی هلند بردل بریمانلو ماند / تیم ملی جودو با یک غایب اعزام شد

تیم ملی جودو در حالی بامداد امروز برای حضور در رقابت های گرند پری راهی هلند شد که بریمانلو به دلیل مشکل روادید نتوانست هم تیمی هایش را همراهی کند و از سفر جاماند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تیم ملی جودو مردان ایران در حالی بامداد امروز چهارشنبه (۲۴ آبان ماه) برای حضور در رقابت های گرندپری ۲۰۱۷ راهی هلند شد که محمد بریمانلو نماینده وزن ۷۳ کیلوگرم باوجود اینکه نامش در فهرست نفرات اعزامی نوشته شده بود از سفر بازماند.

این درحالی است که سایت رسمی فدراسیون نام ۷ جودوکار را (که نام بریمانلو هم جزو آنهاست) منتشر کرده است که راهی هلند شده اند.

با این وجود بریمانلو به دلیل مشکل روادید از حضور در این پیکارها بازماند و تیم با ۶ جودوکار عازم هلند شد.

بریمانلو: نمی توانم با اعزام نشدنم کنار بیایم

محمد محمدی بریمانلو از این که نتوانسته است همراه هم تیمی هایش راهی رقابت های گرندپری شود، اظهار نارضایتی کرد و در این خصوص گفت: “خیلی ناراحت هستم که قرعه نیامدن ویزا این بار به نام من افتاد و از بچه ها جا ماندم نمی دانم حکمتش چیست و واقعا نمی توانم این موضوع را درک کنم و با آن کنار بیایم. با این وجود برای تمامی هم تیمی هایم در مسابقات هلند آرزوی موفقیت می کنم.”

محمد رشنونژاد در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، قاسم نوری زاده در منهای ۶۶ کیلوگرم ، مهدی فتحی پور در منهای ۷۳ کیلوگرم، سعید ملایی در وزن منهای ۸۱کیلوگرم، رامین صفویه در منهای ۱۰۰کیلوگرم و جواد محجوب در به اضافه ۱۰۰کیلوگرم ۶ بازیکن جودو کشورمان در رقابتهای هلند هستند.

رامین صفویه که پیش از این شنیده می شد به دلیل درگیری لفظی با محمدرضا رودکی مدیر سازمان تیم های ملی از تیم ملی خط خورده است، در این مسابقات به روی تاتامی می رود تا به حواشی پایان دهد.

سرمربیگری تیم ملی جودو بزرگسالان را محمد منصوری بر عهده دارد، همچنین محسن ذکریا به عنوان مربی و عابدی یکتا به عنوان پزشک تیم ملی جودو را در آخرین مرحله رقابتهای گرند پری سال ۲۰۱۷ همراهی می کنند.

لازم به ذکر است، رقابت های گرندپری هلند از ۲۶ تا ۲۸ آّبان با حضور ۲۶۳ جودوکار از ۴۶ کشور جهان برگزار می شود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید