www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۵۰ 1393/11/25

حریف ایران سر قرار نیامد!

تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران که برای برپایی یک اردوی مشترک و شرکت در تورنمنت چهار جانبه به قزاقستان رفته بود، بدون انجام مبارزه، یک هفته زودتر به ایران برمی‌گردد! به گزارش “رزم نیوز” و به نقل خبرگزاری ایسنا ، تیم ملی بوکس بزرگسالان سه روز پیش با 10 ملی‌پوش به قزاقستان رفت تا در اردوی مشترک […]

تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران که برای برپایی یک اردوی مشترک و شرکت در تورنمنت چهار جانبه به قزاقستان رفته بود، بدون انجام مبارزه، یک هفته زودتر به ایران برمی‌گردد!

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل خبرگزاری ایسنا ، تیم ملی بوکس بزرگسالان سه روز پیش با 10 ملی‌پوش به قزاقستان رفت تا در اردوی مشترک و تورنمنت چهار جانبه آلماتی شرکت کند اما بعد از دو روز مشخص شد تیم‌های روسیه و ازبکستان به قزاقستان نمی‌آیند و بدین ترتیب تورنمنت چهار جانبه‌ای که قرار بود برگزار شود لغو شد.

بعد از لغو این تورنمنت مسئولان فدراسیون بوکس تصمیم گرفتند تا تیم ملی بعد از یک هفته اردوی مشترک به ایران برگردد. البته قرار است در این سه روز باقی مانده از اردو، ملی‌پوشان ایران چند مبارزه تدارکاتی با قزاق‌ها داشته باشند.

اکبر احدی و علیرضا استکی سرمربی‌گری این تیم را بر عهده دارند. تورنمنت اردوی قزاقستان در حالی لغو و شاهکار فدراسیون بوکس در اعزام تیم به این کشور تکمیل شد که این سفر ابتدا قرار بود به بلغارستان باشد و بعد از آن هم که قرار شد سفر به قزاقستان انجام شود زمان اعزام تیم به دلیل مشکلات مالی دوبار به تعویق افتاد.

اعزام به قزاقستان با هزینه‌های زیاد در حالی انجام شد که مسئولان فدراسیون از نداشتن بودجه گلایه داشته و دارند و برگزاری این اردو شاید آن اهداف مد نظر فدراسیون و کادر فنی را برآورده نکرد.

اکبر احدی سرمربی تیم ملی الف ایران این اعزام را خارج از برنامه کادر فنی تیم ملی می‌دانست و قبل از اعزام گفته بود که تمایل دارد به این سفر نرود.

نکته مهمی که در این اعزام باید به آن توجه کرد این است که سه یا چهار ملی‌پوش ایران در این سفر در مرحله اول اردوی تیم ملی غایب بودند و تنها با یک هفته تمرین عازم قزاقستان شدند و آیا این هفته تمرین در ایران و رفتن به این اردوی سنگین می‌تواند برای آماده‌سازی آن‌ها مفید باشد؟

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.