www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۲۷ 1394/02/23

جودو قهرمانی آسیا – کویت؛ حذف زودهنگام دو نماینده سبک وزن/ امید به مدال‌آوری سنگین وزن‌ها

هر دو نماینده ایران با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات قهرمانی آسیا کنار رفتند تا جودو ایران چشم به مدال‌آوری‌ها سنگین وزنها در روز دوم داشته باشند. به گزارش “رزم نیوز” ، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ۲۲۱ جودوکار از ۳۱ کشور به میزبانی کوست در سالن ورزشی القادسیه آغاز شد. […]

هر دو نماینده ایران با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات قهرمانی آسیا کنار رفتند تا جودو ایران چشم به مدال‌آوری‌ها سنگین وزنها در روز دوم داشته باشند.

به گزارش “رزم نیوز” ، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور ۲۲۱ جودوکار از ۳۱ کشور به میزبانی کوست در سالن ورزشی القادسیه آغاز شد. در روز نخست جودوکاران اوزان سبک به روی تاتمی رفتند که دو نماینده ایران از گردونه مسابقات حذف شدند.

محمد بریمانلو در وزن ۶۶- کیلوگرم در دور اول مقابل محمدالسعید از عراق به روی تاتامی رفت با ارائه یک مبارزه ضعیف و دور از انتظار با امتیاز وازاری مغلوب حریف شد از گردونه رقابتها کنار رفت.

مهدی فتحی‌پور جودوکار وزن ۷۳- ایران در دور نخست به مصاف یونس سلمان از اردن رفت و حریف خود را در مدت زمان ۲ دقیقه و ۳۸ ثانیه را ضرفه فنی شکست داد . وی در دور بعد  به مصاف “چانگ ریم” از کره جنوبی رفت و با دو وازاری و ضربه فنی از دور مسابقات حذف شد.

فردا پنجشنبه در روز دوم این رقابتها سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم دور اول جودوکاری از چین تایپه را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف نماینده چین خواهد رفت.در این وزن هم ۲۱ جودوکار حضور دارند.در وزن ۹۰- کیلوگرم محمد جمالی در میان ۱۸ جودوکار دور اول نماینده هند را پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه جودوکاران ژاپن و قطر پیکار می کند.

جواد محجوب جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم کشورمان دور نخست نماینده سریلانکا را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف برنده مبارزه قرقیزستان و چین تایپه خواهد رفت.

این دوره از مسابقات روز جمعه با برگزاری مسابقات تیمی به پایان می رسد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.