www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۳۸ 1394/08/29

حاشیه ها همچنان ادامه دارد؛ جانشین میراسماعیلی معرفی شد/ وزارت ورزش: فدراسیون اجازه تغییر ندارد

در حالی که سایت فدراسیون جودو سرپرست جدید نایب رئیسی این فدراسیون را معرفی کرد، وزارت ورزش با انتشار بیانیه ای از مخالفت با این تغییر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، اختلافات رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو چند روزی است که سرباز کرده و هر روز خبر یا گفتگوی جدید […]

در حالی که سایت فدراسیون جودو سرپرست جدید نایب رئیسی این فدراسیون را معرفی کرد، وزارت ورزش با انتشار بیانیه ای از مخالفت با این تغییر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، اختلافات رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو چند روزی است که سرباز کرده و هر روز خبر یا گفتگوی جدید از این اختلاف در رسانه ها منتشر می شود. همین اختلافات باعث شد تا محمدعلی رستگار تصمیم به کنار گذاشتن آرش میراسماعیلی بگیرد.Judo-nayeb

سایت رسمی فدراسیون جودو عصر روز پنجشنبه با انتشار خبری روی خروجی خود از حضور فردی جدید به عنوان سرپرست نایب رئیسی خبر داد.  برهمین اساس طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون علیرضا هدايت پور به سمت سرپرست نايب رييسي فدراسیون منصوب شد.

هدایت‌پور در کارنامه ورزشی خود سوابقی به شرح زیر دارد: ١) بیش از سه دهه فعالیت ورزشی به عنوان جودوکار در عرصه قهرمانی، مربی گری و مدیریتی جودو ٢) مشاور ریاست فدراسیون جودو ٣) ریاست کمیته برنامه ریزی و ارزیابی فدراسیون جودو ٤) عضو شورای فنی فدراسیون

از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به انتشار بیانیه ای از غیرقانونی بودن این تغییر خبر داد. مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره صحبتهای اخیر رئیس فدراسیون جودو در مورد دخالت وزارت ورزش و جوانان در برکناری میر اسماعیلی توضیحاتی ارائه کرد.

در بیانیه مرکز روابط وزارت ورزش آمده است :

صحبتهای اخیر رئیس محترم فدراسیون جودو در سیما مبنی بر دخالت وزارت ورزش و جوانان در برکناری آقای آرش  میر اسماعیلی صحیح نیست و اصولا فدراسیون حق عزل وی را از سمت نائب رئیسی  مگر با رای مجمع ندارد مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان ضمن تاکید بر حفظ کرامت قهرمانان ملی ایران این رویه را  به تمامی فدراسیونها  توصیه می کند.

به نظر می رسد وزارت ورزش باید بیش از انتشار یک بیانیه در این قضیه ورود کند در غیر اینصورت این جودو ایران است که در آستانه کسب سهمیه المپیک و اعزام به رقابتهای گرند پری کره جنوبی لطمه می خورد.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.