www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۲۶ 1394/11/12

جودو گراند اسلم پاریس/ ملایی و محجوب پنجشنبه راهی پاریس می شوند

جودوکاران کشورمان در راه کسب سهمیه المپیک بامداد پنجشنبه جهت حضور در رقابتهای گراند اسلم فرانسه راهی پاریس می شوند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، رقابتهای گراند اسلم پاریس یکی از سه گراند اسلم بزرگ سال طی رزوهای ۱۷و ۱۸ بهمن ماه با حضور جمعی از بهترین های جهان از جمله دو نماینده کشورمان […]

جودوکاران کشورمان در راه کسب سهمیه المپیک بامداد پنجشنبه جهت حضور در رقابتهای گراند اسلم فرانسه راهی پاریس می شوند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، رقابتهای گراند اسلم پاریس یکی از سه گراند اسلم بزرگ سال طی رزوهای ۱۷و ۱۸ بهمن ماه با حضور جمعی از بهترین های جهان از جمله دو نماینده کشورمان برگزار خواهد شد.

جواد محجوب و سعید ملایی با مربیگری مجیدزارعیان و سرپرستی رشید خدابخش بامداد پنجشنبه تهران را به مقصد پاریس ترک خواهند کرد تا از روز شنبه در این مسابقات شرکت کنند. این تیم بعد از پاریس در سه هفته متوالی در رقابتهای جام اروپا در اتریش و گرندپریکس دوسلدورف در آلمان نیز شرکت می کند.

روادید سفر به فرانسه برای هر چهار عضو تیم اعزامی کشورمان از سوی سفارت این کشور در تهران صادر شده و این تیم با پروازی مستقیم راهی پاریس خواهند شد. رشید خدابخش سرپرست فدراسیون جودو بعد از حضور در رقابتهای پاریس به تهران بازمی گردد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.