www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۱:۱۵ 1394/02/25

جودو قهرمانی آسیا – کویت؛ تیم ملی جودو ایران در جای پنجم ایستاد

تیم ملی جودو کشورمان در پایان رقابتهای قهرمانی آسیا در بخش تیمی به عنوان پنجم دست يافت. به گزارش “رزم نیوز” ، بیست و دومین دوره رقابت های جودوی قهرمانی آسیا صبح امروز در بخش تیمی با حضور ۱۶ تیم پیگیری شد که تیم ملی کشورمان کار خود را پیروزی آغاز کرد.  تیم ملی کشورمان با […]

تیم ملی جودو کشورمان در پایان رقابتهای قهرمانی آسیا در بخش تیمی به عنوان پنجم دست يافت.

به گزارش “رزم نیوز” ، بیست و دومین دوره رقابت های جودوی قهرمانی آسیا صبح امروز در بخش تیمی با حضور ۱۶ تیم پیگیری شد که تیم ملی کشورمان کار خود را پیروزی آغاز کرد.

 تیم ملی کشورمان با ترکیب محمد محمدی بریمانلو ، وحید بنا ، سعید ملایی ، امیرقاسمی نژاد و جواد محجوب در اولین دیدار به مصاف کویت رفت و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز از میدان خارج شد.

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار با همین ترکیب مقابل ازبکستان به میدان رفت و در یک رقابت نزدیک  ۳بر ۲  شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت.

محمد محمدی بریمانلو اولین نماینده کشورمان بود که در ۶۶- کیلوگرم  در پیکار با “رشید سوبیروف” قهرمان جهان یک مبارزه پایاپای را به نمایش گذاشت و درحالیکه تا ثانیه های پایانی پیش بود بازنده شد. وحید بنا  حریف خود را در ۷۳-کیلوگرم شکست داد و سعید ملایی که روز گذشته با شکست اماموف برنز بخش انفرادی را کسب کرده بود ، با یک “یوکو” نتیجه را در بخش تیمی واگذار کرد.

امیر قاسمی نژاد در وزن ۹۰- کیلوگرم حریف خود را با ضربه فنی شکست داد تا کار دو تیم برای پیروزی به بازی آخر کشیده شود. در این دیدار جواد محجوب در وزن ۱۰۰- کیلوگرم، مقابل “عبدالله تنگریف” جودوکار سرشناس ازبکها به میدان رفت در نهایت با اخطار بازنده شد تا تیم ملی کشورمان در نهایت ۳بردو نتیجه را واگذار کرده و به گروه بازنده ها برود.

جودوکاران کشورمان در اولین دیدار خود برای کسب مدال برنز به مصاف عربستان رفت و ۵ بر صفر حریف خود را شکست داد و به دیدار رده بندی راه يافت.
تیم کشورمان برای رسیدن به مدال برنز به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت اما با شکست ۴ بر یک برابر این تیم عنوان پنجم را به خود اختصاص داد. تنها پیروزی ایران را در این مبارزه سعید مولایی برابر قهرمان جهان و المپیک کسب کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.