www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۲۳ 1394/07/18

جودو قهرماني آسيا – تايلند؛ ملك‌زاده قهرمان آسيا شد/ پسران ايران روي سكوي سوم ایستادند

سرگروه تيم جودو نوجوانان ايران صاحب مدال طلا شد تا به لطف این مدال تیم ایران در رده سوم بخش پسران بایستد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، اين دوره از مسابقات به مدت دو روز در تايلند برگزار شد كه در پايان تيم ملي ايران در بخش پسران با يك طلا، يك نقره […]

سرگروه تيم جودو نوجوانان ايران صاحب مدال طلا شد تا به لطف این مدال تیم ایران در رده سوم بخش پسران بایستد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، اين دوره از مسابقات به مدت دو روز در تايلند برگزار شد كه در پايان تيم ملي ايران در بخش پسران با يك طلا، يك نقره و چهار برنز در مكان سوم ايستاد. قزاقستان با سه طلا، يك نقره و دو برنز قهرمان شد و ازبكستان با دو طلا، يك نقره و يك برنز در جاي دوم ايستاد.

كشورهاي قرقيزستان با يك طلا، يك نقره و يك برنز، تاجيكستان با يك طلا و يك برنز، كره جنوبي با يك نقره و سه برنز، مغولستان، هند و كره شمالي هر كدام با يك نقره و يك برنز مكانهاي چهارم تا ششم را كسب كردند.

در مجموع پسران و دختران هم تيم كشورمان در مكان ششم ايستاد.

نمايندگان كشورمان در روز پاياني اين رقابتها يك طلا، يك نقره و دو برنز كسب كردند. حميدرضا ملك زاده در وزن ٩٠- كيلوگرم تنها طلاي كشورمان در اين مسابقات را كسب كرد.

وي  پس از استراحت در دور نخست ، دور دوم لائوس را شكست داد و راهي مرحله نيمه نهائي شد ، ملك زاده در اين مرحله در پيكار با حريفي از چين تايپه صاحب برتري شد و راهي بازي پاياني شد.نماينده كشورمان كه دوره قبل مدال برنز كسب كرده بود در مبارزه براي كسب مدال طلا جودوكار مغولستان را شكست داد و روي سكوي نخست آسيا ايستاد .

مرادی در وزن 73- کیلوگرم با شكست برابر جودوكاري از ازبكستان در مبارزه پاياني به نشان نقره دست پيدا كرد. وي با برتري مقابل رقباي از مغولستان و قزاقستان به  فينال راه پيدا كرده بود.

ياسين تقوي و علي پرهيزگار نيز امروز برنز گرفتند.  شد.در وزن ۸۱- کیلوگرم یاسین تقوی ابتدا مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. تقوی در خود گروه شانس مجدد  جودوکاراني از امارات و قزاقستان را شكست داد و برنز گرفت.

همچنین علی پرهیزگار در وزن ٩٠+ كيلوگرم در اولین دیدار خود قرقیرستان را با ضربه فنی از شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی نتيجه را به  جودوکاری از تاجیکستان واگذار كرد . وي براي كسب مدال برنز ازبكستان را أر پيش رو برداشت و روي سكوي سوم ايستاد .

در بخش دختران هم نگين نظري و مريم بربط پنجم شدند.

در مجموع تيم نوجوانان ايران با يك طلاي حميدرضاملك زاده ، يك نقره جواد مرادي و پنج برنز سينا قمي ، كاظم كريمي ، ياسين تقوي ، علي پرهيزگار و ليلا سياوشي به كار خود در اين دوره از مسابقات پايان داد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید