www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۰۰ 1394/08/03

جودو جوانان جهان – امارات؛ شکست و حذف هر سه نماینده ایران/ صفویه تنها امید مدال‌آوری

سه جودوکار کشورمان در روز سوم رقابتهای نوجوانان جهان با شکشت برابر رقبای خود در دور دوم از گردونه رقابتها کنار رفتند.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در ادامه این مسابقات که در ابوظبی جریان دارد سه نماینده ایران در اوزان ۸۱- و ۹۰- کیلوگرم با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابتها […]

سه جودوکار کشورمان در روز سوم رقابتهای نوجوانان جهان با شکشت برابر رقبای خود در دور دوم از گردونه رقابتها کنار رفتند.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در ادامه این مسابقات که در ابوظبی جریان دارد سه نماینده ایران در اوزان ۸۱- و ۹۰- کیلوگرم با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابتها حذف شدند. ایمان نيك اقبال در وزن ٨١- كيلوگرم در اولين ديدار «الچیر» لبناني را با امتیاز «وازاری» شکست داد اما دور دوم مقابل « فرانك دي ويت» از هلند با ضربه فنی بازنده شد. این هلندی نفر ۴۵ رنگینگ بزرگسالان جهان که دو برنز رقابتهای گراند اسلم پاریس و زاگرب در دو ماه گذشته را کسب کرده و مدال طلای اروپا و نقره نوجوانان را در کارنامه دارد.

در وزن ٩٠- كيلوگرم حميدرضا ملك زاده قهرمان نوجوانان آسيا نیز دور نخست «جک هاتون” از آمريكا را شکست داد. وی در مبارزه بعدی به مصاف «ایگولینکوف» از روسيه رفت و مقابل نایب قهرمان دوره قبل و قهرمان نوجوانان جهان با ضربه فنی بازنده و از جدول مسابقات خارج شد.

حامد رشيدي دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز که دور نخست استراحت داشت ، دور دوم و در ثانیه پایانی «هوم برتو» از برزيل را ضربه فنی کرد. رشیدی در دومین مبارزه خود مقابل «بکا» نفر سوم رنکیگ بزرگسالان جهان از گرجستان با ضربه فنی بازنده و حذف شد.

فردا دوشنبه چهارم آبان ماه در روز پاياني اين رقابتها در بخش انفرادي رامين صفويه نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم کشورمان که هفته گذشته طلای جوانان آسیا را کسب کرده بود در اولين مبارزه براي ديدار با «سويريد» از بلاروس به روي تاتامي مي روز و در صورت پيروزي با برنده آذربايجان و برزيل پيكار مي كند. صفویه در صورت کسب پیروزی در این مبارزه ، در مرحله یک چهارم نهایی یکی از جودوکاران الجزایر ، اتریش ، ایتالیا یا اکراین را پیش رو خواهد داشت.

این دوره از مسابقات روز سه شنبه با برگزاری مسابقات بخش تیمی به پایان می رسد که قرعه کشی آن عصر فردا دوشنبه برگزار و تیم ملی کشورمان رقبای خود را خواهد شناخت.

رقابتهای جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوكار از ٨٢ كشور به ميزباني امارات در ابوظبي آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید