www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۵۸ 1394/04/11

جودو جایزه بزرگ مغولستان؛ ملایی و محجوب رقبای خود را شناختند

آئین قرعه کشی رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان برگزار شد و طی آن دو جودوکار کشورمان رقبای خود را شناختند.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات از صبح فردا جمعه با حضور ۲۰۸ جودکار در اولان باتور آغاز می شود. از این تعداد  ۱۰۷ جودوکار مرد و ۱۰۱ جودوکار در بخش زنان به رقابت خواهند […]

آئین قرعه کشی رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان برگزار شد و طی آن دو جودوکار کشورمان رقبای خود را شناختند.به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات از صبح فردا جمعه با حضور ۲۰۸ جودکار در اولان باتور آغاز می شود. از این تعداد  ۱۰۷ جودوکار مرد و ۱۰۱ جودوکار در بخش زنان به رقابت خواهند پرداخت. دو جودوکار کشورمان در این مسابقات کار خود را از روز شنبه ۱۳ تیرماه آغاز می کنند. 

سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم در میان ۱۷ جودوکار در گروه A  دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه جودوکاران صربستان و مغولستان پیکار می کند. ملایی در صورت برتری در این مرحله به احتمال فراوان “والاویس فورتر” نفر دوم رنکنیگ جهانی از کانادا را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم جواد محجوب نماینده کشورمان است که  روز یکشنبه ۱۴ تیرماه در بین ۱۵ جودوکار در گروه B ابتدا با “تیموربولات” از قزاقستان پیکار می کند و در صورت برتری باید با ” برنده مبارزه قرقیزستان و مغولستان پیکار کند.

در پایان این مسابقات یک اردوی مشترک سه روزه با حضور تمامی جودکاران حاضر در مسابقات برگزار می شود که این دو جودوکار کشورمان بعد از حضور در این اردو راهی تهران خواهند شد. 

آخرین اخبار