www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۲۴ 1393/09/23

جودوی جوانان آسیا- هنگ کنگ؛ نیک اقبال به دیدار فینال راه یافت/ سه برنز در انتظار نمایندگان ایران

روز پایانی رقابت های جودو قهرمانی جوانان آسیا به مبارزه سنگین وزن ها اختصاص دارد که تنها نیک اقبال بود که با شکست رقبای خود راهی بازی پایانی شده و برای کسب مدال طلا مبارزه می کند. در میان شش عضو تیم ملی جودو ایران در روز پایانی رقابت های قهرمانی آسیا ایمان نیک اقبال […]

روز پایانی رقابت های جودو قهرمانی جوانان آسیا به مبارزه سنگین وزن ها اختصاص دارد که تنها نیک اقبال بود که با شکست رقبای خود راهی بازی پایانی شده و برای کسب مدال طلا مبارزه می کند.

در میان شش عضو تیم ملی جودو ایران در روز پایانی رقابت های قهرمانی آسیا ایمان نیک اقبال با پیروزی مقابل رقبای خود راهی بازی پایانی شده و برای کسب مدال طلا تلاش می کنند.

به گزارش “رزم نیوز” ، روز پایانی پانزدهمین دوره رقابت های جودو قهرمانی جوانان آسیا به مبارزه سنگین وزن ها اختصاص دارد که در میان شش نماینده کشورمان تنها نیک اقبال بود که با شکست رقبای خود راهی بازی پایانی شده و برای کسب مدال طلا مبارزه می کند. خسرو رحیمی، جعفر پهلوانی و زهرا نادری هم شانس کسب مدال برنز را دارند.

ایمان نیک اقبال جودکار تیم ملی کشورمان در وزن 81- کیلوگرم کشورمان دور اول میگوئل کاستا از ماکائو را با ضربه فنی شکست داد و سپس در وقت طلایی با گرفتن یک امتیاز وازاری خامزین از قزاقستان را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی هم اسنبایکوف از قرقیزستان را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد. نیک اقبال برای کسب مدال طلا باید با ساساکی از ژاپن پیکار کند.

جعفر پهلوانی جودوکار سنگین وزن تیم ملی کشورمان در وزن 100+ بعد از استراحت در مرحله نخست، لی پو ین از چین تایپه را ضربه فنی کرد و در مرحله نیمه نهایی هم با یک اخطار به جی یونگ از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. وی برای کسب مدال برنز دورن بایار از مغولستان پیکار می کند.

در وزن 100- کیلوگرم خسرو رحیمی نماینده کشورمان بعد از استراحت در مرحله نخست، نتیجه را به سلیم گریف از قزاقستان واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. رحیمی برای کسب مدال برنز در کروه بازنده ها لئو گوان از چین تایپه را ضربه فنی کرد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد. وی برای کسب مدال برنز باید با لی یوهان از کره جنوبی پیکار کند.

زهرا نادری بانوی 57- کیلوگرم تیم ملی جوانان ایران هم از شانس های کسب مدال برنز است. وی که امروز مبارزات خوبی به نمایش گذاشت دور نخست در پیکار با کائون سئوهی از کره جنوبی با ارائه یک مبارزه منطقی و با امتیاز یوکو به پیروزی دست پیدا کرد. وی دور دوم نیز آنا استراچنکو از قزاقستان را با همین امتیاز از پیش رو برداشت راهی مرحله نیمه نهایی شد. نادری در مرحله نیمه نهایی مقابل لی شین از چین تایپه با ضربه فنی بازنده شد. وی برای کسب مدال برنز به دیدار آکونووا از قرقیزستان می رود.

ضمن اینکه در الهام بهرامی در وزن 48- کیلوگرم در دو مبارزه متوالی به هنگ کنگ و چین تایپه باخت و حذف شد. مبینا عزیزی هم در وزن 52- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس به شوشیلا از هند نتیجه را واگذار کرد و در گروه بازند ها هم به چن یا از چین تایپه باخت و حذف شد.

این دوره از مسابقات با حضور 322 جودوکار در دو بخش دختران و پسران و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از روز پنجشنبه در هنگ کنگ آغاز و عصر امروز یکشنبه به پایان می رسد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید