www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۴۲ 1395/07/17

جودوکار المپیکی: مسئولان ورزش فراموشم کرده‌اند

جودوکار وزن 66 – کیلوگرم ایران از بی‌توجهی‌ها گلایه کرد و گفت: پس از این که به خاطر منافع کشور به المپیک نرفتم به نظر می‌رسد مسئولان ورزش من را به طور کلی فراموش کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، علیرضا خجسته که علیرغم کسب سهمیه المپیک 2016 به رقابت‌های ریو اعزام  نشد، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره گلایه‌هایی که از برخورد مسئولان ورزشی پس از نرفتن او به  المپیک مطرح کرده است، اظهار کرد: هر ورزشکاری که در شرایط من بوده، مورد حمایت کامل مسئولان ورزش قرار گرفته اما نمی‌دانم چرا حتی از من نمی‌پرسند و حتی یک زنگ هم به من نمی‌زنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی از مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش  و جوانان دریافت کرده است یا خیر؟ گفت‌: در دیداری  که پیش از المپیک با سرپرست کاروان ایران داشتم به من قول داده شد که پول بلیت هواپیما و لباس کاروان به من داده شود که خوشبختانه با پیگیری‌هایی که داشتم این تعهد انجام شده است، اما پیگیری من برای دیدار با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و خصوصا معاون قهرمانی این وزارتخانه بی‌نتیجه بوده است. حتی زمانی که از طریق گواری، سرپرست قبل فدراسیون جودو پیگیر این موضوع شدم، او گفت‌ به رییس جمهور نامه بزن تا بتوانی به خواسته‌ات برسی. نمی‌دانم چرا برخی با من دشمن هستند و اصلا نگذاشتن تلفنی هم با سجادی صحبت کنم.

خجسته در پایان گفت‌: کمیته ملی المپیک به تعهداتش عمل کرده اما آیا نباید مسئولان وزارت ورزش حداقل حالی از من بپرسند؟ فدراسیون ما قبلا  با سرپرست اداره می‌شد و کسی قدرت پیگیری امور جودوکاران را به آن شکل نداشت، اما الان یک فرد با سابقه ریاست فدراسیون را در دست گرفته و از درخشان خواهش می‌کنم از امثال من بیشتر حمایت کند و پیگیر حق و حقوق ما باشد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.