www.khabarrazmavar.ir

تور جهانی جودو- تاشکند؛

شناسه خبر : ۱۴:۱۰ 1396/02/21

جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند

رقابتهای بین المللی جودو ازبکستان تحت عنوان تور جهانی از امروز با حضور تیم هایی از ۱۰ کشور از جمله نمایندگان کشورمان آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در این دوره از مسابقات با حضور ۱۵۶ جودوکار از ۱۰ کشور افغانستان، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، عرستان، تاجیکستان، امارات، ایران و جودوکاران میزبان از امروز آغاز می شود.

در روز نخست این رقابتها جودوکاران اوزان ۵۵-، ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم به روی تاتامی می روند. سهیل جمال آبادی قهرمان نوجوانان آسیا در وزن ۵۵- کیلوگرم در میان ۱۳ جودوکار به مصاف «غفارف» از تاجیکستان می رود و در صورت پیروزی با برنده مبارزه ازبکستان و قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

ابوالفضل محمودی در وزن ۶۰- کیلوگرم در اولین دیدار «شکوروف» از ازبکستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به دیدار برنده ازبکستان و قزاقستان می رود. در این وزن ۱۶ جودوکار وزن‌کشی کرده اند. در وزن ۶۶- کیلوگرم ۱۹ جودوکار حضور دارند که جعفر فیروز آبادی دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف «شاتوربابیان» از کشور میزبان می رود،

این دوره از مسابقات فردا جمعه با برگزاری مبارزات سایر اوزان به پایان می رسد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.