www.khabarrazmavar.ir

رئیس فدراسیون ووشو :

شناسه خبر : ۱۵:۱۳ 1395/06/07

جوانگرایی هزینه‌های خاص خود را دارد

رئیس فدراسیون ووشو گفت: هر زمان در تیم‌های ملی به جوانان اعتماد کردیم ، بازخورد مثبتی از آن داشتیم و در این دوره نیز انتظار داریم جوانان با انگیزه عملکرد خوبی داشته باشند.

دکتر مهدی علی نژاد با بیان مطلب فوق به خبرنگار پایگاه خبری رزم آور ، گفت: تیم ملی ووشو ایران با ترکیبی جوان راهی رقابتهای قهرمانی آسیا خواهد شد اما این جوانان تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و با آمادگی مناسب به چین تایپه اعزام می شوند.

وی ادامه داد: این درست که نفرات با تجربه و عنوان دار در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا حضور ندارند ولی در این شرایط این نفرات بهترین‌های ایران هستند و انگیزه بالایی برای کسب موفقیت دارند.

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه جوانگرایی هزینه های خاص خود را دارد، اظهار داشت: تیم ملی ووشو ایران نیاز به پوست اندازی دارد و ما باید به جوانانی که در مسابقات رده های سنی پائین تر توانایی خود را در مسابقات جهانی و آسیایی به نمایش گذاشته اند، میدان دهیم تا بتوانند با تجربه بیشتر خود را به تیم ملی تحمیل کنند و بهترین میدان برای آنها رقابتهای قهرمانی آسیا می باشد.

علی نژاد به ترکیب تیم بانوان هم اشاره کرد و گفت: در بخش ساندا نفرات با تجربه و خوبی در ترکیب داریم، ولی در بخش تالو تیم جوانی داریم که با وجود تجربه بالا میانگین سنی ۲۰ سال دارند و امیدوارم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

نائب رئیس اتحادیه ووشو آسیا در خصوص برنامه های این اتحادیه در حاشیه رقابت‌ها، گفت: ۱۰ شهریورماه جلسه هیات رئیسه  و کنگره سالیانه ووشو آسیا برگزار خواهد شد که پیگیری امور جاری، اصلاح اساسنامه، چند جابجایی در بین ترکیب اعضای هیات رئیسه و انتخاب میزبان سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ جوانان آسیا در دستور کار قرار دارد.

علی نژاد افزود: دوشنبه هشتم شهریورماه نیز جلسه کمیته فنی آسیا با حضور پورغلامی به عنوان نائب رئیس این کمیته تشکیل خواهد شد که برخی مباحث فنی مطرح و پس از تصویب برای اخذ مصوبه نهایی به هیات رئیسه ارجاع خواهد شد.

وی در پایان گفت: تیم ملی ایران با ترکیب جوانی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شود و امیدورام همانند گذشته جوانگرایی نتیجه مثب داشته باشد و بتوانیم متناسب با تیم اعزامی عملکرد خوبی هم داشته باشیم.

رقابت های ووشوی قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۰ الی ۱۵ شهریورماه به میزبانی تایوان برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.