www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۸ 1394/06/03

جواد محجوب: از تیم ملی خداحافظی نکرده ام

حاشیه های پیش آمده در فدراسیون جودو و اختلاف موجود میان رئیس و نایب رئیس این فدراسیون، گریبانگیر جودوکاران شد تا جایی که از بین نفرات انتخاب شده برای تیم ملی،  شورای برون مرزی وزارت ورزش ، ابتدا با اعزام سه ورزشکار برای مسابقات جهانی موافقت می کند و فردای آن در رسانه ها و […]

حاشیه های پیش آمده در فدراسیون جودو و اختلاف موجود میان رئیس و نایب رئیس این فدراسیون، گریبانگیر جودوکاران شد تا جایی که از بین نفرات انتخاب شده برای تیم ملی،  شورای برون مرزی وزارت ورزش ، ابتدا با اعزام سه ورزشکار برای مسابقات جهانی موافقت می کند و فردای آن در رسانه ها و خبرگزاری ها با خبر اعزام یک ورزشکار و مربی به تنهایی به عنوان تیم ملی کشورمان مواجه می شویم. لازم به یادآوری است که فدراسیون جودو، در سالهای نه چندان دور و بدور از اتفاقاتی که در حال حاضر با آن دست به گریبان است، در تمام اوزان شایسته ترین جودوکاران را به مسابقات اعزام می کرد و تیم های ملی همیشه با دست پر باز می گشتند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، در یکی از خبرگزاری ها ، اعلام شد که جواد محجوب، جودو کار 100+کیلو که یکی از امیدهای کسب مدال در المپیک ریو 2016  است و یکی از 9 ورزشکاری است که نامش در لیست بورسیه کمیته بین المللی المپیک برای دریافت حمایت مالیICO آمده، از جودو خداحافظی کرده است.

محجوب در مصاحبه با خبرنگار رزم نیوز، ضمن تکذیب این خبر گفت: من 24 سال دارم و در اوج دوران حرفه ای خود در جودو هستم و با انگیزه زیادی خودم را برای مسابقات المپیک ریو 2016 آماده می کنم، چرا باید بخاطر حاشیه های جودو و مشکلات درونی فدراسیون از جودو کناره گیری کنم. من یک ورزشکارم و برای من فرقی نمی کند چه کسی یا کسانی در فدراسیون حضور دارند. وظیفه من تمرین و نتیجه گیری و کسب مقام و مدال برای کشورم است.

وی در خصوص چرایی به وجود آمدن خبر درج شده در برخی خبرگزاریها اظهار داشت: چند روز پیش تحت فشار های عصبی و روانی که بر اثر تصمیمات فدراسیون به من وارد شد، گفتم از جودو خداحافظی می کنم، اما فقط یک بار گفتم و آن هم از روی جوانی و ناپختگی. اگر با صلاحدید دکتر رستگار به مسابقات جهانی اعزام نمی شوم، معنی اش جدا شدن از جودو نیست.

محجوب درباره علل عدم حضورش در اردوها و مسابقات انتخابی افزود: حاشیه ها باعث شد افکارم آشفته شود و با اینکه تمرینات زیادی کرده بودم و در آمادگی کامل بسر می بردم، در اردوها و مسابقات انتخابی شرکت نکنم. من در سنگین وزن در کشور نفر اول هستم و ترسی از مسابقه و رقابت با کسی ندارم .

Judo-iran123

قهرمان جودوی آسیا ادامه داد: این دومین مسابقه جهانی است که بدلیل عدم ثبات در فدراسیون رقابت های جهانی را از دست می دهم اما با همه اینها در حال حاضر در مشهد برای شرکت در مسابقات گرند پریکس ازبکستان، گرند اسلم امارات (ابوظبی)،گرند اسلم فرانسه (پاریس) و گرند اسلم ژاپن مشغول آماده سازی هستم  تا با کسب مدال در این مسابقات از رنکینگ فعلی ام (رتبه 26 ) به رتبه 22 برسم تا بتوانم بعنوان سهمیه دوم از ایران در المپیک ریو 2016 حاضر شوم.

کاپیتان سابق تیم ملی جودو در ادامه در خصوص شرایط جودوی ایران گفت: نمی دانم در این سالها چه اتفاقی در فدراسیون افتاده که ورزشکاران ما به جای صعود با روند  نزولی مواجه شده اند. ای کاش بتوانیم به شرایط چند سال قبل برگردیم که حضور تیم ملی ایران در رقابت ها، زنگ خطری برای حریفان بود نه اکنون که حریفان ما از هم قرعه شدن با ما خوشحال می شوند و آن را یک زمان استراحت برای خود می دانند.

محجوب در پایان یادآور شد: من تمام دوران جوانی و بهترین روزهای زندگی ام را وقف جودو کردم و آسیب های جسمی و روحی زیادی را تحمل کرده ام تا در جایگاه امروزم قرار گرفتم. از 19سالگی در تیم ملی بزرگسالان حاضر بوده ام و در مسابقات باکو 2011 برای ایران مدال طلا کسب کردم. در مجموع 6 مسابقه ای در سال 2013 حضور داشتم،  2طلا و 3برنز به دست آوردم. با این شرایط چرا باید از این همه تلاش چشم پوشی کنم. من تنها یک بار در اوج  احساسات و جوانی یک کلمه گفتم از جودو می روم و نمی دانم چرا برخی از آن برای منافع شخصی بهره می برند و هر روز آن را مطرح می کنند. من جواد محجوب اعلام می کنم از جودو خداحافظی نکرده ام و برای المپیک 2016 برنامه های زیادی دارم.

انتهای پیام

Lvaco22

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید