www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۲ 1397/12/26

جلسه معارفه رئیس جدید فدراسیون کاراته برگزار شد

با حضور رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون کاراته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سید حسن طباطبایی که روز پنجشنبه ۲۳ اسفندماه با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شده بود، با برگزاری مراسم معارفه کار خود را آغاز
کرد.

این مراسم با حضور اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، جمشید سلیمی پیشکسوت کاراته، آشوری دبیر فدراسیون، هروی سرمربی تیم ملی، جواد سلیمی رئیس کمیته دوران و جمعی از داوران، مربیان و پیشکسوتان این رشته برگزار شد

اسبقیان در این جلسه ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جواد (ع) و فرار رسیدن سال نو گفت؛ خوشحالم در جمع بزرگان کاراته برای معرفی فردی یا تجربه در ورزش کشور به عنوان رئیس هستم.

وی افزود وظیفه دارم از دو برادر پرتلاش که در فدراسیون کاراته منشأ خدمات ارزشمندی بودند تشکر کنم، صادق فرجی که در مدت حضورشان با کمک شما کاراته مسیر خوبی داشت و نتایج خوبی هم کسب کرد که با احترام به قانون بازنشسته‌ها علی رغم نظر وزارت ورزش در تمکین به قانون کناره گیری کرد.

موفقیت‌های کاراته با زحمات اعضای هیأت ریسه، نواب رئیس و دبیر فدراسیون کاراته و اعضا کادر فنی به ثمر رسید. باید از محسن آشوری هم تشکر کنم که در این مدت وظیفه‌ای که وزارت ورزش برعهده ایشان گذاشته بود با هماهنگی بسیار کامل در راستای اهداف از پیش تعیین شده گام برداشتند که از جانب وزیر و معاون توسعه ورزش قهرمانی تشکر کنم.

طباطبایی هم گفت: ایام مبارک ماه رجب را تبربک عرض می‌کنم، آرزو می‌کنم سال ۹۸ که قبل از المپیک سال بسیار پرکاری است می‌طلبد که همه اهالی کاراته کمک کنند.

وی ادامه داد: خانواده کاراته با رأی بالا به بنده اعتماد کردند که امیدوارم لایق این اعتماد باشم و با کمک هم روزهای خوبی برای این رشته رقم بزنیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تشکر می‌کنم از وزیر ورزش، دکتر داورزنی، خانواده بزرگ کاراته، رؤسای قبلی کاراته بخصوص استاد مهرآئین و حاج بهزاد کتیرایی که سال ۹۶ از دست دادیم و همچنین تشکر از آشوری که زحمات زیادی کشیدند، تدبیر خوبی داشتند در دوران سرپرستی و برنامه‌ها را به خوبی پیش بردند.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته گفت: از همه دوستان حاضر در جلسه تشکر می‌کنم، به دوست خوبم سید حسن طباطبایی تبریک میگویم.
کاراته همیشه در تمام عرصه‌ها موفق و قدرتمند بوده است در عرصه انتخابات هم بیست و سوم اسفندماه نمایشی از یک پارچگی و همبستگی در کاراته را با بالاترین رأی را به طباطبایی دادند.

۴۱ رأی در مجمع وجود داشت که سی و شش رأی را طباطبایی کسب کرد و شقاقی هم ۵ رأی کسب کرد، او هم در کاراته فعالیت‌های زیادی کرده است.

آشوری افزود: ما به دست رؤسای هیات سوزن داده ایم و گفته ایم تونل بکنید. با امکاناتی که به آنها داده ایم، شدنی نیست. تصمیم جدیدی برای خودم داشتم و برخی از دوستان گفتند سکوت کنم. اما برای خودم تصمیم جدیدی دارم. از همه دوستان اگر ضعفی در من بوده، عذرخواهی می‌کنم و برای دوست خوبم طباطبایی آرزوی موفقیت می‌کنم. کاراته قطعاً برای المپیک ۲۰۲۰ روزهای خوبی دارد. من پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می‌کنم و برای همه آرزوی موفقیت دارم.

آخرین اخبار