www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۵ 1394/05/12

جلالی به جای سروی می آید؛ پولادگر به دنبال هفتمین دبیر برای فدراسیون تکواندو

رئیس فدراسیون تکواندو که بیش از ۱۲ سال در این سمت فعالیت می کند به دنبال فردی امین می‌گردد تا به عنوان دبیر انتخاب و با وی همکاری کند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سید محمد پولادگر که از سال ۱۳۷۵ وارد فدراسیون تکواندو شده و بعد از چهار سال فعالیت به عنوان نایب رئیس […]

رئیس فدراسیون تکواندو که بیش از ۱۲ سال در این سمت فعالیت می کند به دنبال فردی امین می‌گردد تا به عنوان دبیر انتخاب و با وی همکاری کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، سید محمد پولادگر که از سال ۱۳۷۵ وارد فدراسیون تکواندو شده و بعد از چهار سال فعالیت به عنوان نایب رئیس از سال ۱۳۷۹ تاکنون سکان هدایت این فدراسیون را برعهده داشته تاکنون با شش نفر به عنوان همکاری کرده است. وی زمانی که نایب رئیس فدراسیون بود و قدرت زیادی هم داشت با پیوندگلزار به عنوان دبیر فعالیت کرد و بعد از بروز مشکل با وی ناصر پورعلیفرد رئیس فعلی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را به عنوان دبیر انتخاب کرد.

وی بعد از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون غلامرضا ابراهیمی را به عنوان دبیر انتخاب کرد و بعد از آنکه وی به دلیل بیماری جای خود را به سیدحسن زاهدی داد و در ادامه سیدحسین عباسی این مسئولیت را پذیرفت و در ادامه بازهم ابراهیمی با بهبودی اوضاع جسمانی دبیر شد و سپس حسن ذوالقدر که هدایت تیم ملی را به رضا مهماندوست واگذار کرده بود مسئولیت دبیری را برعهده گرفت.

اواخر سال ۹۲ و مدتی بعد از انتخاب برای سومین دوره متوالی علیرضا صیاد را به عنوان دبیر انتخاب کرد و تنها بعد از نزدیک به ۱۵ ماه صیاد هم از این مسئولیت کنار می رود تا شخص دیگری روی صندلی دبیری فدراسیون تکواندو بنشیند. اینکه چرا نفراتی که به عنوان دبیر انتخاب می شوند زمان زیادی دوام نمی آورد سئوالی است که سالهاست ذهن اهالی تکواندو را مشغول کرده است.

اما تغییرات در فدراسیون تکواندو به همین جا ختم نمی شود. پولادگر زهرا سروی نایب رئیس بانوان را نیز کنار گذاشته و جلالی مسئول امور فرهنگی را به این سمت منصوب کرده است. سروی از معدود نواب رئیس بانوان در فدراسیون های ورزشی است که تخصص فنی در سمت خود داشته و از اهالی تکواندو بوده و در زمان مسئولیت وی حرکت خوبی در تکواندو بانوان شاهد بودیم و معلوم نیست چرا پولادگر هر چندماه به دنبال تغییر در این سمت می شود.

البته سروی روز گذشته در گفتگو با خبرگزاری‌ها استفعا یا برکناری خود را تکذیب کرد ولی به نظر می رسد خروج وی از فدراسیون تکواندو قطعی باشد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید