www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۵۱ 1394/02/28

جشن قهرمانی زودهنگام تکواندوی ایران در ورزشگاه “تراکتور”

مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در حالی امروز در ورزشگاه تراکتور روسیه به پایان می‌رسد که تیم ملی ایران با کسب 2 مدال طلا قهرمان زود هنگام جام بیست و دوم شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در حالی ساعات پایانی خود را سپری می‌کند که تیم […]

مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در حالی امروز در ورزشگاه تراکتور روسیه به پایان می‌رسد که تیم ملی ایران با کسب 2 مدال طلا قهرمان زود هنگام جام بیست و دوم شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در حالی ساعات پایانی خود را سپری می‌کند که تیم ملی مردان ایران تا پایان روز ششم این مسابقات در صدر جدول رده بندی قرار داشت موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد. البته در این میان این کره‌ا‌ی‌ها و روس‌ها بودند که می‌توانستند قهرمانی ایران را تهدید کنند، اما نمایندگان وزن هشتم هر دو کشور در مرحله مقدماتی از دور مسابقات کنار رفتند تا تیم ملی کشورمان قهرمان زودهنگام مسابقات لقب گیرد.

مهدی خدابخش نماینده ایران در وزن 80- کیلوگرم(وزن ششم ) در این مسابقات دور نخست استراحت داشت و سپس به دیدار ” نیکولاس توزلس” از یونان رفت و با کسب پیروزی 5 بر3 راهی دور سوم شد .در این وزن ” شاخبانوف” روس بعد از یک دور استراحت به نماینده چین تایپه باخت و “کیم بونگ” کره ای هم به نماینده صربستان باخت تا با وجود دو نماینده از کشورمان در جدول رده بندی نمایندگان کشورمان دومین قهرمانی خود را جشن بگیرند.

ماراتن روسیه در حالی عصر امروز به پایان خواهد رسید که در مرحله نیمه نهایی ابوالفضل یعقوبی و کیمیا علیزاده برای صعود به دیدار پایانی به ترتیب باید با نمایندگان بلژیک و ژاپن پیکار کنند.

فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58 کیلوگرم و مسعود حجی‌زواره نماینده وزن 74-کیلوگرم در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال طلا شده‌اند. فاطمه روحانی، اکرم خدابنده، علیرضا نصرآزادانی، محمد کاظمی، هانیه اخلاقی، امید عمیدی و سجاد مردانی در این دوره از رقابت‌ها با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

* جدول توزیع مدال تا به این لحظه به شرح زیر است:

تیم ملی ایران: 2 مدال طلا

تیم ملی ازبکستان: یک مدال طلا و 2 نقره

تیم ملی کره جنوبی: یک مدال طلا و یک برنز

تیم ملی ترکیه: یک مدال طلا

تیم ملی آذربایجان: یک مدال طلا

تیم ملی روسیه: دو نقره و سه برنز

رده بندی نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان بر اساس امتیازات کسب شده هر تکواندوکار محاسبه خواهد شد. بر این اساس حضور هر تکواندوکار در جدول مسابقات یک امتیاز، هر پیروزی هم یک امتیاز، مدال طلا هفت، نقره سه و برنز هم یک امتیاز خواهد داشت که مجموع آن برای هر تیم جایگاه آن را در جدول مشخص می‌کند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید