www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۳۸ 1398/02/24

جدال “پَک من” و “ثورمن”

مانی پاکیائو و کِیث ثورمَن بر سر عنوان قهرمانی دسته سوپر ولترویت WBA به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حدود دو ماه دیگر شاهد یکی از دیدنی ترین مبارزات بوکس در سال ۲۰۱۹ خواهیم بود. نبردی بین مانی پاکیائو بوکسر سرشناس فیلیپینی با رکورد حرفه ای ۶۱ پیروزی-۷ شکست-۲ مساوی و کِیث ثورمن مدافع عنوان قهرمانی دسته سوپر ولترویت WBA با رکورد حرفه ای ۲۹ پیروزی-۰ شکست و ۱ مبارزه بی نتیجه.
ثورمَن ۳۰ ساله پس از پیروزی بر دنی گارسیا دد سال ۲۰۱۷ حدود دو سالی به دلیل آسیب دیدگی از رینگ به دور بود و در ژانویه امسال با پیروزی بر جوزسیتو لوپز به میادین بازگشت و اکنون در دومین مبارزه امسال خود که ششمین دفاع از کمربند خود است می بایست برابر پَک من قرار گیرد.
پاکیائو ۴۰ ساله قهرمانی در هشت کلاس وزنی مختلف بوکس را در کارنامه خود دارد و امیدوار است تا با پیروزی بر ثورمن افتخاری دیگر بر کلکسیون افتخاراتش بیافزاید.
بر روی کاغذ شانس ثورمن که جوانتر،قوی تر و از نظر جثه بزرگتر از پاکیائوست بیشتر به نظر می رسد ولی اگر عملکردش در حد مبارزه قبلی اش برابر لوپز باشد بعید نیست اسطوره فیلیپینی بتواند شاخ قهرمان را بشکند و او را در ماموریت ششمین دفاع از کمربندش ناکام بگذارد.
مبارزه مانی پاکیائو و کیث ثورمن بامداد یکشنبه ۳۰ تیر ۹۸ به میزبانی لاس وگاس امریکا برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.