www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۵۵ 1395/01/29

جدال مردان المپیکی تا ساعاتی دیگر در شیاپ‌چانگ اسپانیا

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی تکواندوی مردان ایران که با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم برای شرکت در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به آلمان رفته بود، پس از کسب دو مدال برنز (خدابخشی و مردانی) در […]

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی تکواندوی مردان ایران که با ترکیب فرزان عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم، مهدی خدابخشی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم برای شرکت در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به آلمان رفته بود، پس از کسب دو مدال برنز (خدابخشی و مردانی) در این رقابت‌ها، راهی اسپانیا شد تا ضمن شرکت در کمپ تمرینی به همراه دو تیم ملی کره جنوبی و اسپانیا، در تورنمنت آزاد این کشور نیز حضور پیدا کند.

تورنمنت آزاد اسپانیا از صبح امروز (یکشنبه) با مبارزات تکواندوکاران 8 وزن زنان و 8 وزن مردان آغاز می شود که با انجام مراسم قرعه کشی این رقابت ها حریفان کشورمان در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

فرزان عاشورزاده که در این پیکارها نیز در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش یعنی وزن 63- کیلوگرم برروی شیاپ چانگ می رود، در نخستین گام باید با «اوسامه» از مراکش رقابت کند و سپس به مصاف برنده دیدار پرتغال و اسپانیا می رود. در این وزن 31 تکواندوکار حضور دارند.

مهدی خدابخشی نیز که در یک وزن بالاتر از وزن تخصصی اش، 87- کیلوگرم به رقابت خواهد پرداخت ابتدا با «جو ریل پرز» از اسپانیا مبارزه می کند و سپس باید با برنده مبارزه هوگوپوشان مراکش و اسپانیا دیدار کند. در این وزن 16 تکواندوکار مبارزه خواهند کرد.

Tek-razmnews324

همچنین سجاد مردانی تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان در گام اول رو در روی «جامه مارتینز» از اسپانیا قرار می گیرد و بعد از آن یکی از تکواندوکاران کشورهای اسپانیا و مراکش را پیش رو دارد. در این وزن نیز 16 ورزشکار با یکدیگر پیکار می کنند.

هدایت تیم‌ملی تکواندوی کشورمان در این‌ پیکارها برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است. همچنین غلامحسن ذوالقدری بعنوان سرپرست و دکتر سعید مطوری نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور دارند.

چهاردهمین دوره تورنمنت آزاد اسپانیا که در شهر «بنوقاسم» (12 کیلومتری شهر کاستلین) اسپانیا برگزار می شود، G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز این رقابت‌ها به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز تعلق خواهد گرفت.

به نقل از خبرگزاری فارس

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید