www.khabarrazmavar.ir

کاراته بین المللی جام ایران زمین؛

شناسه خبر : ۰۸:۵۰ 1395/10/03

جام قهرمانی در ایران ماند/ عراق و گرجستان روی سکو

پرونده دوازدهمین دوره رقابتهای کاراته بین المللی جام ایران زمین با قهرمانی کاراته کاهای کشورمان در خانه تکواندو بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این دوره از مسابقات به مدت دو روز با حضور تیم های از کشورمان و چند تیم خارجی در سالن خانه تکواندو برگزار شد که در پایان تیم ایران بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، عراق دوم شد، گرجستان در مکان سوم ایستاد، ارمنستان چهارم شد و تیم آذربایجان در جایگاه پنجمی ایستاد.

این دوره از مسابقات توسط داوران رسمی و شناخته شده کشورمان و با نظارت سیروس مدنی و رئیس کمیته داوران کشورمان برگزار شد. در بخش بانوان نیز قریبا مدنی نظارت بر قضاوت ها را برعهده داشت.

اما در بخش انفرادی و در رده سنی جوانان فرید مقدم، یحیی شهگل، محمدحسین باقری، در رده سنی امید احسان محمدی، عبداله ولدی، رضا عنایتی، علی بهبود، محمدحسین ناصری فر ، رده سنی پیشکسوتان نماینده عراق، علی اصغر پورابراهیم و گرجستان به مدال طلا دست پیدا کردند.

در کاتای تیمی، دانشگاه آزاد،عراق، تیم ناشنوایان و گیلان عناوین اول تا سوم مشترک را به خود اختصاص دادند. در کاتای بزرگسالان، علیرضا ابوالحسنی و در کاتای ۱۲-۱۳ سال، محمد مهدی زاده اول شدند.

در بخش بانوان و رده سنی جوانان، حدیث موسوی، مبینا خاتم ساز، صدیقه شاهرخی، شقایق واحدیف فاطمه عباسی و شبنم واحدی، مهیا مهری،هانیه مرادی، زهذا همت،مبینا غلامی، فاطمه منتظری، مریم کبیری در رده سنی بزرگسالان، فائزه چیذری، ساناز زارع، آرزو صیلانی، زهرا کرمپوری، هدیه طاهری در رده سنی امید صاحب مدال طلا شدند.

این دوره از مسابقات با حمایت فدراسیون کاراته و دانشگاه آزاد توسط سبک شوتوکان wksf و با نظارت مستقیم رئیس فدراسیون جهانی این سبک برگزار شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.