www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۰۳ 1393/08/30

جام جهانی ووشو – اندونزی؛ روز طلایی ووشو با نایب قهرمانی در جاکارتا کامل شد/ خلعتبری ششمين طلائی ايران

مصطفی خلعتبری با کسب ششمين مدال طلای تیم ملی ایران در جام جهانی ووشو روز طلایی ووشو کشورمان را در این مسابقات تکمیل کرد تا تيم ملی ايران بعد از چين عنوان نایب قهرمانی را كسب كند. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، تیم ملی ووشو ایران که با هفت ووشوکار در هفتمین دوره مسابقات جام […]

مصطفی خلعتبری با کسب ششمين مدال طلای تیم ملی ایران در جام جهانی ووشو روز طلایی ووشو کشورمان را در این مسابقات تکمیل کرد تا تيم ملی ايران بعد از چين عنوان نایب قهرمانی را كسب كند.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، تیم ملی ووشو ایران که با هفت ووشوکار در هفتمین دوره مسابقات جام جهانی ووشو به میزبانی اندونزی در جاکارتا شرکت کرده بود با کسب  شش مدال طلا و يك نقره به کار خود پایان داد تا یک نتیجه تاریخی را در این مسابقات به نام خود ثبت کند.

مصطفی خلغتبری آخرین نماینده ایران بود وی در وزن 90+ کیلوگرم اولین تجربه برون مرزی خود را پشت سر می‌گذاشت که بعد از برتری صبح امروز خود مقابل ووشوکاری از برومودا، نماینده مصر را نیز دقایقی پیش شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد. حريف مصري وی مبارزه را نيمه كاره رها كرد.

برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات سهیلا منصوریان در وزن 52- کیلو گرم و شهربانو منصوریان در وزن 70- کیلوگرم بانوان، جعفر شیرزاد در وزن 65- کیلوگرم، حمید رضا لادور در وزن 80- کیلوگرم و حمیدرضا قلی‌پور در وزن 85- کیلوگرم و مصطفی خلعتبری در وزن 90+ کیلوگرم مردان موفق به کسب شش  مدال طلا شدند و تنها مريم هاشمي در وزن ٦٥ كيلوگرم بانوان مبارزه پاياني را به نماينده كشور ميزبان باخت و نقره گرفت.

در مجموع تيمي چين با هفت طلا و يك برنز قهرمان شد، ايران عنوان نايب قهرمانی را كسب كرد و ميزبان سوم شد. اين دومين نايب قهرماني ايران و بيشترين مدال طلای كسب شده در هفت دوره جام‌های جهاني بود.

این دوره از مسابقات با حضور ووشوکاران 1٨ کشور به مدت دو روز در اندونزی برگزار شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.