www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۰۱ 1398/03/21

ثوری: نیامدن مربی قزاق به ایران ارتباطی با مشکل مالی ندارد/ چرخ فدراسیون می‌چرخد

رئیس فدراسیون بوکس ایران با تکذیب این موضوع که دلیل نیامدن مربی قزاق بوکس به ایران مسائل مالی بوده، اظهار کرد: خدا را شکر از نظر مالی شرایط به گونه‌ای است که چرخ فدراسیون بوکس می‌چرخد.

حسین ثوری در گفت و گو با پایگاه خبری رزم آور، درباره مشکلات پیش آمده برای بولت نیازیمبتوف سرمربی انتخابی فدراسیون بوکس برای هدایت تیم ملی بزرگسالان، گفت: همه مسائل را در این دو روز به رسانه‌ها گفته‌ام، واقعاً همه شرایط برای حضور این سرمربی قزاق فراهم شده بود، اما هیچکس فکر نمی‌کرد چنین مشکلی پیش بیاید. شاید ما حتی به این فکر می‌کردیم که از تصمیمش صرف نظر کند اما اینکه سکته کند، به فکر هیچ‌کس نمی‌رسید.

او در پاسخ به این سوال که آیا احیاناً دلیل نیامدن این مربی به ایران مسائل مالی نبوده است؟ اظهار کرد: باور کنید که چنین موضوعی وجود ندارد و اگر چنین مشکل عجیبی پیش نمی‌آمد با این مربی کار می‌کردیم. به هر حال این اتفاق افتاد اما ما با همین کادر فنی که داریم کار را پیش می‌بریم تا تیم ملی از برنامه‌های خود عقب نماند.

ثوری درباره شرایط مالی و عدم وجود اسپانسرها در فدراسیون بوکس نیز گفت: خدا را شکر شرایط مالی فدراسیون به گونه‌ای است که چرخ فدراسیون می‌چرخد و سعی می‌کنیم بهترین استفاده را از منابع مالی خود داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بوکس ایران در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون می‌تواند سفرهای تیم‌های ملی را از نظر مالی ساپورت کند؟ اظهار کرد: مطمئناً هر سفر یا تورنمنت تدارکاتی که کادر فنی تیم ملی در نظر داشته باشد، تیم ملی را با بررسی شرایط به آن‌ها اعزام می‌کنیم. خوشبختانه الآن برنامه‌های تیم ملی هم با مربیانی چون آقایان امیری، اشرفی و استکی در حال پیگیری است و ما هم برای جذب مربی، از دیروز شروع کرده‌ایم.

او در واکنش به این موضوع که چرا هیچگاه به صورت دقیق در مورد تغییر نظرش درباره ادامه فعالیت احدی به عنوان سرمربی تیم ملی شفاف صحبت نکرد، توضیح داد: همانطور که همیشه گفته‌ام اکبر احدی سرمایه بوکس ایران است و هیچکس نمی‌تواند او را از این رشته کنار بگذارد. همه تلاش ما برای موفقیت تیم ملی است و تصمیمی که گرفته شد در شورای فنی بود و من به تنهایی این تصمیم را نگرفتم. نیاز بود در آن زمان شوکی به تیم ملی وارد کنیم که این تصمیم از سوی شورای فنی بود. مطمئن باشید از تجربه سرمایه‌های خود استفاده خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بوکس ایران در پایان گفت: من هیچگاه نگفته‌ام مشکلی نداریم و همه چیز در فدراسیون بوکس گل و بلبل است، اما باید بدانیم که الان همه ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم. بنا بر این باید صبر پیشه کنیم تا برنامه‌ها را کم کم پیش ببریم.

آخرین اخبار