www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۲۶ 1396/08/22

ثوری: نه به دنبال نام هستم نه نان! / تجمعات خانواده بوکس خودجوش است

رئیس سابق هیئت بوکس سیستان و بلوچستان و یکی از کاندیداهای فدراسیون بوکس گفت: من نه به دنبال نان هستم نه به دنبال نام اگر برای انتخابات نام نویسی کردم به این دلیل بود که شناخت کاملی از این رشته ورزشی داشتم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در پی استعفای جمعی از مربیان و قهرمانان سابق بوکس و تجمع آنها مقابل درب وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه افشین داوری که خود به عنوان یکی از کاندیدا ها در انتخابات فدراسیون بوکس ثبت نام کرده است، نباید به عنوان سرپرست در فدراسیون فعالیت کند و این موضوع باعث می شود سلامت انتخابات خدشه دار شود، امروز محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان و محمدشروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها با معترضان و تحصن کنندگان دیدار و گفتگو کردند.

حسین ثوری، رئیس پیشین هیئت بوکس سیستان و بلوچستان که یکی از کاندیداهای فدراسیون بوکس است، درخصوص این اعتراضات به خبرنگار رزم آور گفت: به نظر من خانواده بوکس دوست دارند کسی که از جنس خودشان است و با این رشته ورزشی آشنایی دارد، در راس این فدراسیون قرار بگیرد و این حرکات کاملا خود جوش است به هرحال ترجیح می دهم در این باره نظری ندهم و سکوت کنم.

ثوری تاکید کرد: جامعه بوکس در شرایط حساسی قرار دارد که می تواند سرنوشت چهار سال آینده این رشته ورزشی را رقم بزند، شخصی باید در راس فدراسیون قرار بگیرد که از توانایی های مدیریتی بالایی برخوردار باشد تا با لابی گری از نیروهای موجود در استان های مختلف کشور استفاده کند.

وی افزود: به طور معمول نیروهای حاضر در استان ها در سال های گذشته نادیده گرفته می شدند، ولی حقیقت این است که ۷۵ تا ۸۰ درصد موفقیت فدراسیون ها زمانی به دست می آید که استان ها اقدامات مثبت انجام دهند پس باید منابع و امکانات به سمت استان های مختلف سوق داده شوند.

رئیس پیشین هیئت بوکس استان سیستان و بلوچستان گفت: من افتخار این را داشتم که ۱۵ سال در هیئت سیستان و بلوچستان که یکی از دور افتاده ترین استان هاست فعالیت کنم، با پوست و استخوان این موضوع را لمس کرده ام که رؤسای هیئت ها زحمت کشان اصلی این عرصه هستند که با وجود اینکه بار اصلی توسعه و سازندگی بر عهده آنهاست معمولا کمتر دیده می شوند، رئیس هیئت ها می توانند ظرفیت های مختلف را جذب کنند و در برند سازی برای رشته بوکس موثر باشند.

ثوری در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: پیشکسوتان زیادی در رشته ورزشی بوکس وجود دارند که سالیان زیادی تلاش کرده و پایه و اساس این رشته ورزشی را طراحی کرده اند اما به خاطر حجب و حیا در کنار گود هستند، به نظر من یکی از نیازهای اساسی در فدراسیون بوکس این است که دست این پیشکسوتان گرفته شود و از تجربیاتشان استفاده کنیم حتی شده از آنها در امور مشورت بگیریم ولی نباید نادیده گرفته شوند.

رئیس سابق هیئت بوکس استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: من نه به دنبال نام هستم نه به دنبال نان، خدا را شاکرم که از هر دوی آنها بهره مندم، آنچه باعث شد وارد این عرصه شوم و برای انتخابات فدراسیون بوکس پا پیش بگذارم، این بود که شناخت کاملی از این رشته ورزشی دارم، پتانسیلی که در بوکس وجود دارد در هیچ رشته دیگری نیست، ما در مسابقات قهرمانی کشور هم شاهد بودیم که همه استان ها باوجود مشکلات مالی در رقابت های سنندج شرکت کردند، پس نیاز است که از همه ظرفیت های موجود استفاده و از آنها برای پیشرفت بوکس بهره گرفته شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید