www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۴ 1396/07/18

ثوری: در مورد قانونی نبودن کاندیدا شدن حسینی نظری ندارم/ رئیسی موفق است که برنامه داشته باشد

حسین ثوری، یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون بوکس گفت: کسی که قرار است ریاستی را بر عهده بگیرد باید بداند از کجا آمده و به کجا می خواهد برود، بدون هدف گذاری و بی برنامه نمی توان به بوکس کشور کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، لحظه به لحظه به انتخابات حساس فدراسیون بوکس نزدیک تر می شویم و به تعداد کاندیداها اضافه می شود. اینکه کدام شخص پس از سال ها در صندلی ریاست می نشیند و جایگزین احمد ناطق نوری می شود برای همه جذاب است.

حسین ثوری، یکی از نامزدهای اصلی ریاست فدراسیون بوکس است که پیش بینی می شود رقیب بسیار جدی برای حریفانش باشد ، وی در خصوص علت کاندیدا شدنش در انتخابات رئیس فدراسیون بوکس به خبرنگار رزم آور گفت: من سال هاست که در این رشته ورزشی فعالیت می کنم و جزو خانواده آن محسوب می شوم، سال ۱۳۸۰ که به عنوان رئیس هیئت بوکس سیستان و بلوچستان منصوب شدم، این استان در کشور در مقام سی و یکم بود اما ما بعد از ۵ سال به قهرمانی رسیدیم و صعود چشمگیری داشتیم.

وی در ادامه افزود: استان سیستان و بلوچستان از سال ۱۳۸۵ تاکنون همیشه جزو تیم های اول تا پنجم کشور است، حال این موضوع را می توان در مقیاس بزرگتر و برای فدراسیون فرض کرد، یک کاندیدا اگر بداند برای چه آمده است و به کجا می رود و هدف گذاری کرده باشد به طور قطع موفق می شود.

رئیس سابق سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: من ۱۵ سال رئیس هیئت بوده ام و راه های زیادی را رفته ام، با این موضوع آشنا هستم که بوکس ایران برای پیشرفت باید چه مسیری را طی کند؛ در حال حاضر این نیاز را دیده ام که کاندیدا شدنم یک نیاز است و باید به رشته ورزشی مورد علاقه ام خدمت کنم، از روی احساس وظیفه جلو آمده ام.

بوکس ایران از فقدان سند توسعه رنج می برد

ثوری در پاسخ به این پرسش که اگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شوید، اولین اقدامی که برای بوکس کشور انجام می دهید، چیست؟ گفت: فکر می کنم اولین اقدامی که بوکس ایران به آن احتیاج دارد تنظیم یک سند توسعه ورزش بوکس است که به طور قطع باید به دست خاک خورده ها و پیشکسوتان و کاربلدان این رشته تنظیم شود.

وی در این باره توضیح داد: در این سند همه ابعاد باید به درستی تنظیم شوند ، ما نیاز داریم برند سازی کنیم ، باید اقدامی صورت بگیرد تا حامیان بخش خصوصی برای حمایت مجموعه فدراسیون پا پیش بگذارند تا زمانی که نتوانیم برند سازی کنیم، نباید توقع اسپانسر هم داشته باشیم ، هدف گذاری ها باید دقیق باشد، همچنین تلاش می کنیم بوکس بانوان را نیز رونق بدهیم.

روزبهانی را برمی گردانیم

رئیس پیشین هیئت بوکس سیستان و بلوچستان درباره دور ماندن بوکسورهای پراستعدادی همچون احسان روزبهانی از تمرینات تیم ملی بوکس گفت: اگر به عنوان رئیس انتخاب شوم هرگز اجازه نمی دهم ورزشکاران ستاره ای همچون احسان روزبهانی از تیم ملی دور بمانند.، روزبهانی یکی از افرادی بود که می توانست برند شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد، یکی از ابعاد برند سازی این است که از آن حمایت هم بشود.

درمورد غیرقانونی بودن ثبت نام حسینی نظری ندارم

شنیده می‌شود روح الله حسینی یکی دیگر از کاندیداهای ریاست فدراسیون بوکس هیچ رزومه مدیریتی در کارنامه خود نداشته و حتی اینکه او طی چند سال گذشته به عنوان نایب رئیس فدراسیون بوکس فعالیت می‌کرده هم از سوی وزارت ورزش و جوانان حکمی دریافت نکرده است. پس با این حساب او سابقه مدیریتی ندارد و طبق اساسنامه شرایط شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس را ندارد.
حسین ثوری در واکنش به این موضوع گفت: من نظری نمی توانم در این مورد بدهم، مسئولان مربوطه قطعا رسیدگی خواهند کرد و با هرگونه مشکلی برخورد می کنند، مطمئن باشید آنچه شایسته بوکس ایران است با دستان قدرتمند اعضای مجمع و رئیس های آگاه هیئت های مختلف اتفاق می افتد ما هم به نظر مجمع احترام می گذاریم و امیدوارم کسی در راس فدراسیون بوکس قرار بگیرد که از جنس این ورزش باشد.

رئیس پیشین هیئت بوکس سیستان و بلوچستان در بخش پایانی صحبت هایش گفت: از تمامی رئیس هیئت هایی که تاکنون حمایت های خود را از من اعلام کرده اند و به بنده اعتماد داشتند تشکر می کنم، باید اعلام کنم هرکس در قضیه انتخابات ریاست بوکس پا پیش گذاشته است، این توانمندی را در خود دیده است و امیدوارم در پایان بهترین گزینه انتخاب شود.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.