www.khabarrazmavar.ir

ماهانه 60 میلیون حقوق اضافه پرداخت می‌کنیم!

شناسه خبر : ۱۲:۰۳ 1396/12/20

ثوری: اگر به پشت سر نگاه کنیم، دیسکالیفه می شویم

رئیس فدراسیون بوکس در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به اوزان اعلام شده از سوی کیمته بین‌المللی المپیک ما یک نامه‌ای به فدراسیون جهانی ارسال کردیم و اعتراض خودمان را اعلام کردیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری در حضور اصحاب رسانه، اظهار داشت: از ابتدای کار تصمیم گرفتیم سیستم اداری خود را به نحو شایسته ای بروزرسانی کنیم و یک سامانه تعریف کنیم تا از کانال فدراسیون همه امور پیش برود. کار با نظم و ترتیب در حال انجام است و نتایج آن را در یک پروسه شش ماهه خواهید دید هیات ها تمام امور خود را از کانال فدراسیون دنبال خواهند کرد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت‌های خود  عنوان کرد: بنده ۱۵ سال رئیس استان سیستان و بلوچستان و نزدیک به ۴ سال مدیرکل ورزش و جوانان این استان بودم. به عنوان یک فردی که در یک استان کم امکانات کار و زندگی کردم، با این هدف و رویکرد آمده‌ام که استان‌هایی که ظرفیت بالایی در بوکس دارند را با یک کارگروهی ظرفیت را به فعلیت برسانم. استان‌ها را به شش منطقه تقسیم کرده‌ایم تا مسابقات را به صورت مناطق کشور برگزار شده و خلا دید را پوشش دهیم. با این کار ان‌شاءالله تیم‌های ملی را افزایش می‌دهیم تا فرقی بین تیم ملی اول و ششم ما نباشد. به هر حال آمده‌ایم تا موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون چه برنامه‌هایی دارد، گفت: در راستای پشتوانه‌سازی ما استان‌ها را طبقه‌بندی کردیم. مسابقات مختلفی را طراحی کردیم قرار است در هر استان یک مربی به عنوان مربی فدراسیون فعالیت کند. حقوق و مزایای این مربی را فدراسیون پرداخت می‌کند. او مربی استعدادیاب خواهد بود تا آن روند که در سند چشم‌انداز در نظر داریم به آن دسترسی پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: افرادی که در یک مجموعه کار می‌کنند، معرف آن مجموعه هستند. اعتقاد دارم که با تلاش می‌‌توان همه آن چیزی که مدنظر است را بدست آورد. ما تا حالا نخواستیم اما به نظر من مطمئن باشید اگر فعل خواستن را به خوبی تعریف کنیم، آنچه که در بوکس کشور واقعیت دارد را تعریف می‌کنیم. زمانی که اسم بوکس می‌آید، قاعدتا کلمه متعارف آن خشونت است که به ذهن می‌آید اما کم آسیب‌ترین و زیباترین ورزش است. مطمئن باشید در آن رابطه موفق عمل کرده‌ایم این ما هستیم که گام‌های درست را باید برداریم. آدم‌هایی که در بوکس هستند، باید بزرگ بمانند اما آدم‌هایی که نمی‌خواهند بزرگ شوند را نباید بزرگ ببینیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ابزارهای موفقیت بوکس کمک رسانه‌ها است، عنوان کرد: یکی از ابزارها برای موفقیت بوکس کشور ما رسانه‌ها هستند. رسانه به عنوان چشم بیدار جامعه است و تلاش ما این است که بیاییم از طریق معرفی قهرمانانمان بوکس را بازتاب دهیم. ما روز جمعه با پیشکسوتان بوکس کشور جلسه‌ای داشتیم. مقصودی میزبان این مراسم بود و حدود ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان بوکس حضور داشتند.

وی در ادامه گفت: امروز اگر به کمک شما بیاییم، این را اثبات کنیم که ورزش بوکس می‌تواند تمام ناهنجاری‌هایی که وجود دارد را در جوانان از بین ببرد. باید انرژی جوان در مسیر درست هدایت شود و اگر نشود، امکان دارد در مسیر ناهنجاری‌ها برود.

وی درمورد دیداری که پنجم بهمن ماه با سران فدراسیون جهانی در دبی داشت، گفت: پنجم بهمن ماه در کشور دبی با سران فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا و نایب رئیس آسیا جلسه‌ای داشتیم که صحبت‌های خوبی مطرح شد. قرار شد آنها سفری به ایران داشته باشند و قرار شد طرحی بدهیم تا میزبان مسابقات مهمی در ایران باشیم. اردیبهشت ۹۷ از آنها دعوت خواهیم کرد و برنامه‌هایی که قرار است در ایران برگزار شود را مطرح کنیم تا میزبان رویدادهای بزرگ باشیم.

وی با تقدیر و تشکر از رئیس سابق فدراسیون بوکس گفت: ناطق نوری رئیس سابق فدراسیون خیلی زحمت کشیده و قابل ستایش است. دوستان عزیز ما تلاش کردند و یک میراثی را برای ما یادگاری گذاشتند فقط آن برای ما مهم است. من آدمی نیستم که پشت سرم را نگاه کنم. بوکسوری که در مبارزه بخواهد پشت سر خود را نگاه کند، دیسکالیفه می‌شود.

ثوری در رابطه با شرایط مالی فدراسیون بوکس گفت: در رابطه با شرایط مالی ما چندین راهکار را در سال آینده قطعا اجرا خواهیم کرد. ما ماهی ۶۰ میلیون حقوق اضافه پرداخت می‌کنیم که باید این روند اصلاح شود. جذب اسپانسر از سطح کشور در اولویت کار ما است و با بخش‌های خصوصی زیادی جلساتی را داشتیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: اگر صدا و سیما و رسانه‌ها ما را به نوعی کمک کنند، بچه‌های بوکس هم که از مظلوم‌ترین قهرمانان ورزش هستند می‌توانند به آنها بپردازند و این رشته گسترش پیدا کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: همایون اردلان در یک برهه‌ای می‌توانست نایب رئیس آسیا شود. او ارتباط خوبی دارد و از وجود و توانمندی این فرد در آینده‌ای نه چندان دور استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که نایب رئیس فدراسیون چه زمانی معرفی می‌شود، گفت: در رابطه با نایب رئیس روی چند گزینه کار کرده‌ایم از همان ابتدا روی دو نفر به یک جمع‌بندی رسیده‌ایم اما هنوز قطعی نشده است. تا زمانی که قطعی نشده نمی‌توانیم اعلام کنیم. شاید یکی از بانوان را به عنوان نایب رئیس انتخاب خواهیم کرد ان‌شاءالله بعد از عید معرفی خواهیم کرد.

وی در رابطه با بوکس بانوان گفت: شماها به عنوان چشمان بیدار جامعه قطعا رصد کرده‌اید که در جامعه ما بانوان در استان های مختلف به صورت زیرزمینی تمرین می‌کنند، کسی هست که بگوید این اتفاق رخ نداده است؟ قانونی هم نیست که نظارت و کنترل کند. ما چندین مراجعه کننده نیز در رابطه با این موضوع داشتیم که از ایران در یکی از کشورهای اروپایی در لیگ بازی می‌کنند. وقتی این ظرفیت وجود دارد، باید کنترل شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود در رابطه با جلسه‌ای که با مسئولان کمیته ملی المپیک داشت، گفت: در این جلسه از ما سوال شد چند مدال در بازی‌های آسیایی اندونزی می‌توانید کسب کنید. با اطمینان گفتم از دوره قبل بهتر نتیجه خواهیم گرفت و قطعا کمتر از دوره قبل نتیجه نخواهیم گرفت. ما در اوزان ۷۵،‌۸۱، ۹۱ و ۹۱+ شانس زیادی داشتیم. همه می‌دانیم در ادوار گذشته تمام موفقیت‌ها ما در این اوزان بود. به هر حال با خبری که طی روز گذشته مبنی با حذف سنگین وزن منتشر شد، ما یک نامه‌ای به فدراسیون جهانی ارسال کردیم و اعتراض خودمان را اعلام کردیم. به هر حال زیبایی بوکس در سنگین وزن است. ما شانس کسب مدال در این اوزان را داشتیم. مطمئن باشید تمام تلاشمان را می‌کنیم در اندونزی دست خالی برنگردیم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا داوری با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای داشته و قرار شده ۱۳ میلیارد به این فدراسیون کمک شود آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: ما نشست‌های مختلفی داشتیم. داوری این موضوع را پیگیری کرده بود و از او تشکر می‌کنم. با عنایت به قول و قرارهایی که داده شده برنامه‌هایی که به سرانجام رسیده، انشاءاله سال ۹۷ کمپ تیم‌های ملی در آزادی آغاز خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روح‌الله حسینی برای همکاری با فدراسیون دعوت خواهد شد یا خیر، گفت: بنده چندین بار با او تماس گرفتم اما پاسخگو نبوده است.

وی درمورد حکمی که اخیرا در مورد عیسی گل‌محمدی به عنوان سرپرست تیم ملی منتشر شده، گفت: گل‌محمدی سرپرست تدارکاتی اردوی تیم ملی تا بازی‌های آسیایی اندونزی است و کارهای تدارکاتی را انجام خواهد داد.

وی درمورد احسان روزبهانی گفت‌: علاوه بر حفظ احسان روزبهانی، باید به فکر ساختن احسان روزبهانی‌ها باشیم. او در آلمان است و از بوندسلیگای آلمان هزینه‌های حضور او در آلمان پرداخت شده، ما هم یک کمک ناقابلی برای سفر او داشته‌ایم. در وزن احسان چندین بوکسور را داریم و این نوید یک آینده خوب را به ما می‌دهد. نباید این طور باشد که بگویند احسان روزبهانی یگانه ستاره‌ای است که روی رینگ می‌رود. باید تلاش کنیم احسان‌های خوبی داشته باشیم.  اعزام سالار غلامی به بلغارستان همین مطلب را به اثبات رساند و او در مسابقات نتایج خوبی را در بلغارستان کسب کرد.

ثوری در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: طبق گفته‌های احمد ناطق نوری تا پایان سال قرار است فدراسیون تحویل داده شود و تمام وسائلی که مربوط به شخص وی است از مجموعه خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید