www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۲۹ 1396/10/05

ثوری: احدی همچنان سرمربی تیم ملی خواهد بود

رئیس جدید فدراسیون بوکس گفت: امیدوارم با استفاده از شایستگان این رشته کاری کنیم بوکس از لاک خود خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حسین ثوری بعد از انتخابش به عنوان رئیس جدید بوکس گفت: در ابتدا از ناطق نوری و زحمات ۲۸ ساله اش تشکر می‌کنم. هر کدام از عزیزان که در انتخابات شرکت کردند، برای خدمت آمده بودند. من به عنوان ورزشکار استان سیستان و بلوچستان سالهای سال سختی ها را مشاهده کردم و احساس کردم می‌توانم کار خوبی در فدراسیون بوکس انجام بدهم و به همین دلیل در انتخابات شرکت کردم و امیدوارم با استفاده از شایستگان این رشته کاری کنیم بوکس از لاک خود خارج شود.

وی افزود: شما مطمئن باشید رشته ورزشی بوکس می‌تواند در کشور ما کارآفرین باشد و ورزشکارانی که سالیان سال زحمت کشیده و احساس می‌کنند در حق‌شان اجحاف شده حالا این فرصت را دارند تا از پتانسیل‌هایشان در ادامه راه استفاده شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از روح‌الله حسینی نائب‌ رئیس سابق فدراسیون بوکس در فدراسیون استفاده می‌کند یا خیر،‌گفت: اتفاقا تصمیم من این است که از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم. من همین جا در کنار روح‌الله حسینی نشسته بودم و به او گفتم می‌توانید بیایید و به عنوان یک فرد تاثیرگذار در کنار ما حضور داشته باشید. امیدوارم بپذیرد و به نظرم هر شخصی که برای بوکس تاثیرگذار باشد، حضورش در فدراسیون تاثیرگذار است و من مخلص او هستم.

ثوری در پاسخ به این سؤال که آیا از تمامی ظرفیت ها و اهالی بوکس استفاده می‌کنید، گفت: همانطور که گفتم ما دوست داریم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم و بر این اساس هم روی خرد جمعی تصمیم می‌گیریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا از اکبر احدی در تیم ملی همچنان به عنوان سرمربی استفاده خواهید کرد و یا در کادر فنی تغییر ایجاد می‌شود یا خیر، گفت: احدی سرمربی تیم ملی بزرگسالان است و سرمربی ما تا پایان بازی‌های آسیایی جاکارتا به کار خود ادامه خواهد داد. به دلیل اینکه من به مربی خارجی اعتقاد دارم اما در رده‌های پایه و نه در رده بزرگسالان. خمیرمایه تیم‌های پایه ما هنوز شکل نگرفته اما در هر صورت با این کادر تا پایان مسابقات به کار خود ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حمایت‌ها از کادر فنی ادامه دارد و مثل دوران گذشته نیست، گفت: من خودم هم مربی بوده‌ام و هم داور و می‌دانم این مربی چند مرده حلاج است. شما شک نکنید ما بهترین مربیان را در سنین مختلف انتخاب می‌کنیم و از شما هم می‌خواهم که از ما حمایت کنید.

رئیس جدید فدراسیون بوکس در پایان با بیان اینکه از ریاست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان کنار رفته است یا خیر، گفت: من از همین امروز رئیس فدراسیون بوکس هستم و از آنجا هم استعفا دادم. از روزی که حکم من صادر شود دیگر در آنجا سمتی ندارم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید